  • 1. Data: 2019-05-16 07:34:37
    Temat: Konserwacja przenośnego klimatyzatora
    Od: A S <a...@e...pl>

    Mam przenośny (właściwie przesuwalny) klimatyzator firmy Zibro.
    Waży to z 30 kg. Z manuala biorę telefon serwisu, a oni (cytat):

    Mamy zaufanego serwisanta w Warszawie. Niestety będzie Pan musiał wysłać
    klimatyzator kurierem co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia w transporcie.

    Czy ktoś próbował nabijac takie urządzenia poza serwisem, np. u
    samochodziarzy lub w serwisach lodówek? Mówią mi ze jest gnój, trzeba
    coś lutować itd.

    pozdro
    --
    A S

  • 2. Data: 2019-05-16 22:35:57
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Sporo tu ekspertów od nabijania ......

  • 3. Data: 2019-05-17 22:40:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile lat go uzywales?

  • 4. Data: 2019-05-18 06:19:30
    Temat: Re: Konserwacja przenośnego klimatyzatora
    Od: A S <a...@e...pl>

    > Ile lat go uzywales?

    12.

    pozdro
    -- A S

  • 5. Data: 2019-05-18 10:51:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Brudny skraplacz. To takie cos zrobione z miedzianej rurki co sie gorace robi jak
    sprezarka pracuje. W tych klimatyzatorach przenosnych co mialem bardzo trudny jest
    dostep zeby wyczyscic. Czynnik na 99,9% nie wymaga wymiany albo dobicia.

  • 6. Data: 2019-05-19 13:41:41
    Od: A S <a...@e...pl>

> [...]
    dostep zeby wyczyscic. Czynnik na 99,9% nie wymaga wymiany albo dobicia.

    Dzięki, nawet nie próbowałem rozbierać pewien że trzeba coś uzupełnić.
    Czy mogę go dowolnie przewracać na boki czy jak z lodówką?
    --
    A S

  • 7. Data: 2019-05-19 15:19:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tych co mam dojscie do skraplacza jest tak chujowe ze obracanie nic nie da.

  • 8. Data: 2019-05-22 14:37:16
    Od: A S <a...@e...pl>

    > W tych co mam dojscie do skraplacza jest tak chujowe ze obracanie nic nie da.

    Rozebrałem, wyczyściłem z filcu na pół palca za pomocą odkurzacza
    i szczoteczki do zębów i działa. Czekam na upały.
    --
    A S