  • 11. Data: 2018-01-13 12:43:52
    Temat: Re: Kontener morski jako zaplecze budowy
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 12.01.2018 o 17:35, Tomasz pisze:
    > Przy budowie nowego domu chcę wykorzystać
    > kontener morski 40'DV jako zaplecze budowy.
    > Posadowienie na bloczkach betonowych czyli nie związane z podłożem.
    > o wymiarach :
    > Długość     12,03
    > Szerokość   2,35
    > Wysokość   2,39
    > Czyli około 28 m2 powierzchni.
    >
    > Moje pytanie brzmi, czy mogę ten kontener, nie naruszając prawa,
    > pozostawić na działce na stałe, po zakończeniu budowy?
    >
    > --
    > Tomasz
    raczej tak, ale zwracam uwagę, że ostatnio była dyskutowana możliwość
    przerobienia kilku złączonych kontenerów na mieszkanie. Któryś z kolegów
    liczył że taniej wyjdzie klasyczna budowa niż zakup używanych
    kontenerów. Tobie wychodzą inne wyliczenia? Czy po prostu kontener masz
    już, i nie wiesz co z nim zrobić?

    ToMasz

  • 12. Data: 2018-01-13 12:56:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 13 stycznia 2018 11:27:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Na odbiór nikt nie przyłazi
    > Papiery zanosisz i za jakiś czas odbierasz kwit że możes w chałupie mieszkać

    Wczoraj rozmawiałem z koleżanką i podobno po ostatnich zmianach
    przepisów pinb łazi znacznie częściej niż kiedyś.

    Też uważam, że taki kontener to zbyteczny klamot. Lepiej kupić blaszaka
    za 2k - przywiozą, postawią, klucz dadzą. A po budowie opchniesz za 1k pln
    z pocałowaniem ręki (sporo osób zostawia sobie potem taki klamot na
    zapasowy garaż ale dla mnie to odrażająca budowla i wymiotowałbym co
    przyjazd pod dom musieć patrząc na niego).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2018-01-13 13:35:15
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liczył że taniej wyjdzie klasyczna budowa niż zakup używanych kontenerów.
    > Tobie wychodzą inne wyliczenia? Czy po prostu kontener masz już, i nie

    Ten kontener jest mi potrzebny na czas budow domu z powodu którego tu
    jeszcze nie wymieniłem.
    Posesja na której obecnie mieszkam jest oddalona o 500 km od mojego
    rodzinnego miasta,
    gdzie chciałbym wybudować nowy, docelowy dom.
    Nie mam na kupce pieniędzy na budowę nowego domu i aby to zrealizować muszę
    sprzedac
    dom w którym teraz mieszkam i opróżnić posesję dla nowego lokatora.
    Ten kontener jest mi potrzebny aby w okresie budowy przechowywać te
    wszystkie graty, narzędzia inne rzeczy zbierane przez całe zycie.
    Nocować to mogę u rodziny obok ale nie ma tam miejsca na tyle różnych
    gratów.
    Po zakończeniu budowy chciałem wykorzystać kontener jako warsztacik
    majsterkowicza.

    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2018-01-13 19:35:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 stycznia 2018 13:35:46 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
> [...]
    > gratów.
    > Po zakończeniu budowy chciałem wykorzystać kontener jako warsztacik

    Sam będziesz budował?

  • 15. Data: 2018-01-14 03:40:11
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Sam będziesz budował?

    Częściowo tak.
    Grubsze roboty będę zlecał a co się da to metodą gospodarczą.
    Jestem emerytem i na budowie będę obecny praktycznie cały czas.
    Obecny dom też wybudowałem takim sposobem a wykończeniówkę, łącznie z
    meblami
    praktycznie zrobiłem sam. W moim domu wszystko jest z pełnego drewna, nie ma
    ani jednego elementu z płyty wiórowej, pełny wiejski prymitywizm. W tym
    samym stylu chcę wybudować nowy dom.

    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2018-01-15 14:50:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-13 o 11:27, Kris pisze:

    > Na odbiór nikt nie przyłazi
    > Papiery zanosisz i za jakiś czas odbierasz kwit że możes w chałupie mieszkać

    Ale Kierbud musi wystawić papier, że obiekt jest zgodny z projektem.
    Myślisz, że się w tak oczywisty sposób podłoży?

    --
    Pete