  • 1. Data: 2018-11-16 20:51:00
    Temat: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Bolko <s...@g...com>

    znalazłem takie coś
    https://www.kickstarter.com/projects/livinlife/livin
    -shower-redesigned-in-a-smart-way

    to jeszcze projekt który ma za rok być sprzedawany
    a ja mam problem już teraz
    mam dwójke dzieci które się teraz usamodzielniają
    wiec jak wchodzą do łazienki to....

    a potem przychodzi rachunek za wodę.
    Jest jakiś patent żeby kontrolować ilość wody jaka jest zużyta?
    I powiedzmy po 3 minutach się wyłącza?

  • 2. Data: 2018-11-16 21:57:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ile m3 wody i Ciebie kosztuje że to taki problem?

  • 3. Data: 2018-11-16 21:59:49
    Od: l...@g...com

    Daj spokój Bolko.

  • 4. Data: 2018-11-16 22:29:32
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 listopada 2018 14:57:20 UTC-6 użytkownik Kris napisał:
    > Ile m3 wody i Ciebie kosztuje że to taki problem?

    Co dziennie niech bedzie 100-200litrow cieplej. Policz.

    Ja go tam rozumiem...

  • 5. Data: 2018-11-16 22:34:49
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 listopada 2018 13:51:01 UTC-6 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > wiec jak wchodzą do łazienki to....
    >
    > a potem przychodzi rachunek za wodę.
    > Jest jakiś patent żeby kontrolować ilość wody jaka jest zużyta?

    Nie bardzo. A przynajmniej nic popularnego.
    Najprosciej dzieci uczyc jak sie myje sprawnie a jak sie chca potaplac to raz na
    tydzien do zarzygania niech sie pobawia.

  • 6. Data: 2018-11-17 00:23:59
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Co za ludzie...

  • 7. Data: 2018-11-17 01:18:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Licznik z zaworem na monety. Na poczatku miesiaca dajesz kase na prysznicowanie.

  • 8. Data: 2018-11-17 02:51:24
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 16.11.2018 o 20:51, Bolko pisze:
> [...]
    > wiec jak wchodzą do łazienki to....
    >
    > a potem przychodzi rachunek za wodę.
    > Jest jakiś patent żeby kontrolować ilość wody jaka jest zużyta?

    https://www.google.pl/search?q=bateria+prysznicowa+n
    a+%C5%BCetony&oq=bateria+prysznicowa+%C5%BCeton

  • 9. Data: 2018-11-17 03:01:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wersja zintegrowana ze sluchawka.
    https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fdom
    wlesie.eu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F08%2FAW-65
    2.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fdomwlesie.eu%2F2016%2F0
    8%2F&tbnid=MhxqIjrSlen2BM&vet=1&docid=1Os-LsGN5zbNfM
    &w=2848&h=4288&ved=0CB0QMyhyahcKEwi4paSfqtreAhUAAAAA
    HQAAAAAQAg

  • 10. Data: 2018-11-17 08:15:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2018 22:29:34 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Co dziennie niech bedzie 100-200litrow cieplej. Policz.

    3m3- 20zł u mnie zimna woda by wyszła. Dlatego pytałem ile mniej więcej wody
    dzieciaki Bolka marnują i ile kosztuje u niego 1m3

    > Ja go tam rozumiem...

    Ja nie bardzo
    Znaczy nie bardzo widzę sens limitowania wody za pomocą jakiś urządzeń za kilkaset
    usd
    Lepiej niech z dzieciakami pogada i ustali zasady korzystania z prysznica jeśli
    wydatki na wodę są faktycznie znacząca pozycja w budżecie.