  • 1. Data: 2018-08-19 11:21:11
    Temat: Korytka kablowe
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję kilka metrów ładnego korytka kablowego. Będzie to kilka
    elementów prostych i kilka skrętów pod kątem prostym. W korytku pójdą
    dwa przewody pneumatyczne fi 6 i dwa przewody elektryczne
    niskonapięciowe o podobnej średnicy.
    Optymalne by były dla mnie korytka nierdzewne, niestety nie umiem takich
    znaleźć. Metalowe są ażurowe, a PCV z kolei jest mało estetyczne.
    Myślałem o rurkach ze stali, ale tu z kolei jest problem, bo przewody są
    zakończone wtyczkami i nie da się tego przeciągnąć przez rurkę (a jak
    będą zakręty, to już wcale).
    Jakieś pomysły Koledzy?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-08-19 17:42:39
    Temat: Re: Korytka kablowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 11:21:12 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Myślałem o rurkach ze stali, ale tu z kolei jest problem, bo przewody są
    > zakończone wtyczkami i nie da się tego przeciągnąć przez rurkę (a jak

    Jak metalowe są dla Ciebie estetycznie ok a plastykowe nie są ok to połoz plastykowe
    i pomaluj ew oklej folia samoprzylepną metaliczną i będą wglądały jak metalowe
    Ew bez problemu znajdziesz ceowniki z nierdzewki- przykryj nimi przymocowane do
    ściany przewody czy co tam chcesz prowadzić i będzie wygladało na bogato czyli jak
    korytka metalowe. Z mocowaniem tylko musisz pokombinować

  • 3. Data: 2018-08-19 17:50:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 17:42:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    ściany przewody czy co tam chcesz prowadzić i będzie >wygladało na bogato czyli jak
    korytka metalowe. Z mocowaniem tylko >musisz pokombinować

    A w sumie po co kombinować
    Wpisałem w google "korytka kablowe stalowe" i na pierwszej stronie w grafice
    http://tuznajdziesz.pl/produkty/produkt/korytko-kabl
    owe-ochronne-niedax-llk-60100-63403,4763/
    Metalowe a kolory jakie chcesz wg palety RAL

  • 4. Data: 2018-08-20 05:58:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.08.2018 o 17:50, Kris pisze:
    > A w sumie po co kombinować
    > Wpisałem w google "korytka kablowe stalowe" i na pierwszej stronie w grafice
    Dzięki za pomysł z ceownikiem. To będzie rozwiązanie.
    Plastikowe są dla mnie mało estetyczne bo się z czasem deformują.
    Jeszcze nie widziałem korytka, żeby po kilku latach było idealnie proste
    i żeby coś gdzieś nie odstawało.
    Gotowe korytka metalowe widziałem, ale najmniejsze jest 60 mm, a ja bym
    chciał max 30.
    Jacek

  • 5. Data: 2018-08-20 09:56:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-20 o 05:58, Jacek pisze:
> [...]
    > Plastikowe są dla mnie mało estetyczne bo się z czasem deformują.
    > Jeszcze nie widziałem korytka, żeby po kilku latach było idealnie proste

    Od wielu już lat u klientów stosuję korytka produkowane w Zielonce:
    aks-zielonka.pl

    Nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów, a odwiedzam klientów
    "instalowanych" już tak ze dwadzieścia lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam