  • 1. Data: 2016-05-20 20:12:04
    Temat: Koszt bramy przesuwnej
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    chcę wstawić bramę przesuwną. Szerokość wjazdu w "świetle" 5,4m.
    Pan Zenek powiedział, że z montażem, na gotowo (bez automatyki) chce 2000zł.
    Dużo, mało? Na coś szczególnie zwrócić uwagę, o coś dopytać Zenka?
    Lokalizacja woj. kujawsko-pomorskie, około 100km do jakiejś większej
    aglomeracji, ogólnie zadupie.

  • 2. Data: 2016-05-20 20:37:31
    Temat: Re: Koszt bramy przesuwnej
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dużo, mało? Na coś szczególnie zwrócić uwagę, o coś dopytać Zenka?
    > Lokalizacja woj. kujawsko-pomorskie, około 100km do jakiejś większej

    Ja okolice Pisza za 5.20m płaciłem 2,1 kzł plus mój fundament /wylewka

    Bogdan

  • 3. Data: 2016-05-20 21:48:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-20 o 20:12, Baczek pisze:
> [...]
    > Dużo, mało? Na coś szczególnie zwrócić uwagę, o coś dopytać Zenka?
    > Lokalizacja woj. kujawsko-pomorskie, około 100km do jakiejś większej

    Ja placilem za robocizne only spawanie 1500 zyli. Do tego stal,
    fundament, slupki, wozki itp. Brama wazy ok. 300 kg., cena stali ok.
    2zl/kg to daje 600 zyli, czyli 2100 za sama gola brame z tym, ze moja
    brama jest raczej z tych ciezszych. Dwa tysie to nie jest wygorowana
    cena o ile to nie brama z drutu.

    Pozdro.. TK