  • 1. Data: 2019-04-25 02:01:55
    Temat: Koszt murków betonowych
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Było pytanie o ogrodzenie betonowe, to ja zapytam o murki ogrodzeniowe.
    Kilkadziesiąt metrów długości w sumie, wysokość nad ziemią od 150 do 200cm,
    posadowione na ławie fundamentowej. Murowane albo wylewane, w sumie bez
    znaczenia.

    Ile może kosztować wykonanie czegoś takiego przez ekipę, która przyjedzie,
    zrobi porządnie i na koniec posprząta?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2019-04-25 11:04:13
    Temat: Re: Koszt murków betonowych
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 25.04.2019 o 02:01, Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    > znaczenia.
    >
    > Ile może kosztować wykonanie czegoś takiego przez ekipę, która przyjedzie,

    Dużo :PPP

    Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :P

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2019-04-25 11:08:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 11:04:13 +0200, Kżyho napisał(a):

    > Dużo :PPP

    Tyle to ja już wiem, potrzebuję trochę większej precyzji ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2019-04-25 15:01:11
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 25 Apr 2019 02:01:55 +0200, Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    > znaczenia.
    >
    > Ile może kosztować wykonanie czegoś takiego przez ekipę, która przyjedzie,

    Jak na programistę to stwierdzenie kilkadziesiąt metrów jest mało
    precyzyjne ;-)
    Zatem... pewnie kilkadziesiąt pięćsetek ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2019-04-25 15:23:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 15:01:11 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > Jak na programistę to stwierdzenie kilkadziesiąt metrów jest mało
    > precyzyjne ;-)

    To się z reguły liczy od metra, więc całkowita długość nie ma większego
    znaczenia. Ale jeśli potrzebujesz, to jest tego 60 metrów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2019-04-25 16:18:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.04.2019 o 02:01, Borys Pogoreło pisze:
    > Cześć,

    > Ile może kosztować wykonanie czegoś takiego przez ekipę,
    Jak zwykle zapytam, czy obojętne jest, czy murki te mają powstać w
    Ustrzykach Dolnych, czy może w Szczecinie?
    Jacek

  • 7. Data: 2019-04-25 17:16:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 16:18:09 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak zwykle zapytam, czy obojętne jest, czy murki te mają powstać w
    > Ustrzykach Dolnych, czy może w Szczecinie?

    Miasto wojewódzkie

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2019-04-25 18:08:00
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 02:01, Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    > posadowione na ławie fundamentowej. Murowane albo wylewane, w sumie bez

    Dla murowanego materiał ~ 60 zł/m2, betonowy jak ma być ładnie na
    deskowaniu a nie bylecztm to licz z e zbrojeniem przeciwskurczowym ~
    1200,0 - 1500,0 za m3 nie podałeś grubości więc przelicz.
    Cena może być niższa zależy ... wiadomo od wielu nam niewiadomych! np
    ekipa kontra sąsiad z pomocnikiem i cena leci o 40 % w dół.

    > Ile może kosztować wykonanie czegoś takiego przez ekipę, która przyjedzie,
    > zrobi porządnie i na koniec posprząta?

    Dolicz stawkę dzienną robocizny od tego powyżej + mała przyczepka gruzu/
    śmieci.

    Robak

  • 9. Data: 2019-04-25 18:36:17
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 25 Apr 2019 15:23:26 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > To się z reguły liczy od metra, więc całkowita długość nie ma większego
    > znaczenia. Ale jeśli potrzebujesz, to jest tego 60 metrów.

    Wiesz, ja trochę zgodnie z zasadą "nie znam się to się wypowiem", ale imho
    liczba tych metrów może mieć jednak znaczenie, bo liniowo cena za metr
    będzie jednak spadać. Ale ja się nie znam, chciałem tylko uczulić na być
    może ważne detale, no offense.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2019-04-25 19:21:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2019 o 17:16 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> pisze:

    > Miasto wojewódzkie

    Ale Rzeszów czy Warszawa? :-) - w ciemno obstawiam, że ceny usług w
    budowlance "indywidualnej" w tych miastach różnią się o jakieś 50-100%

    TG