  • 1. Data: 2016-08-22 17:08:45
    Temat: Koszt studzienki kanalizacyjnej
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Prawdopodobnie będę musiał zrobić dodatkową studzienkę kanalizacji
    sanitarnej, aby się podłączyć.
    Powiedzcie, z jakim kosztem mam się liczyć (rząd wielkości)? Kanalizacja
    na głębokości 1,6 metra ok. 10 metrów od chałupy. Ulica asfaltowa ok. 5
    m szerokości.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-08-23 09:52:00
    Temat: Re: Koszt studzienki kanalizacyjnej
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 17:08, Jacek pisze:
> [...]
    > Powiedzcie, z jakim kosztem mam się liczyć (rząd wielkości)? Kanalizacja
    > na głębokości 1,6 metra ok. 10 metrów od chałupy. Ulica asfaltowa ok. 5

    Studzienka w drodze publicznej? Jeśli tak to trzeba zrobić projekt,
    uzgodnić, do tego organizacja ruchu. Nie mówiąc o odtworzeniu
    nawierzchni bo to oczywista oczywistość.
    Koszt samej studzienki nie jest duży.

    Projekt przyłącza 1500zł
    Projekt i organizacji ruchu 1500zł
    Studzienka z wpięciem 3000zł
    Przyłącze 2500zł (10m)
    Odtworzenie nawierzchni 500zł

    Jak sam wykopiesz i ułożysz przyłącze na działce to odlicz 2000zł

  • 3. Data: 2016-08-25 21:36:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Aug 2016 09:52:00 +0200, lleeoo napisał(a):

    > Projekt przyłącza 1500zł
    > Projekt i organizacji ruchu 1500zł
    > Studzienka z wpięciem 3000zł
    > Przyłącze 2500zł (10m)