  • 1. Data: 2016-11-29 09:25:25
    Temat: Koza - komin - dziura
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był pomysł na postawienie kozy zamiast kominka, ale z subiektywnych
    przyczyn upadł. Teraz mam w kominie otwór o średnicy 10-12cm (tak
    wygląda: http://tnij.org/68ybrdx), który muszę zaślepić, by nie wiatr
    nie hulał. Czy możecie coś profesjonalnego doradzić, by estetycznie
    zakamuflować otwór?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 29-11-2016 09:21:50

  • 2. Data: 2016-11-29 09:31:25
    Temat: Re: Koza - komin - dziura
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.11.2016 09:25, Heraklit wrote:
> [...]
    > wygląda: http://tnij.org/68ybrdx), który muszę zaślepić, by nie wiatr
    > nie hulał. Czy możecie coś profesjonalnego doradzić, by estetycznie

    wyciąć w styropianie/styrodurze okrąg i wkleić delikatnie na pianę +
    powiesić obraz na tym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2016-11-29 10:04:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 09:25:26 UTC+1 użytkownik Heraklit napisał:
> [...]
    > wygląda: http://tnij.org/68ybrdx), który muszę zaślepić, by nie wiatr
    > nie hulał. Czy możecie coś profesjonalnego doradzić, by estetycznie

    Tak jak cały komin- czyli cegły i zaprawa

  • 4. Data: 2016-11-29 11:27:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.11.2016 09:25, Heraklit pisze:

> [...]
    > wygląda: http://tnij.org/68ybrdx), który muszę zaślepić, by nie wiatr
    > nie hulał. Czy możecie coś profesjonalnego doradzić, by estetycznie

    Kupić (choćby na Alledrogo) profesjonalną zaślepkę do komina - metalową
    lub ceramiczną.

  • 5. Data: 2016-11-29 11:29:22
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 10:04 *Kris*
    naskrobał(a):

    > Tak jak cały komin- czyli cegły i zaprawa
    Raczej nie chciałbym trwale, bo subiektywne przyczyny mogą się znów
    zmienić;)

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 29-11-2016 11:28:08

  • 6. Data: 2016-11-29 11:44:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 11:29:23 UTC+1 użytkownik Heraklit napisał:

    > Raczej nie chciałbym trwale, bo subiektywne przyczyny mogą się znów
    > zmienić;)
    To wywalisz te wklejone cegły z powrotem.
    Jak ma być estetycznie to tylko cegłami. Raptem dwie cegły potrzebujesz(a nawet dwie
    połówki cegieł powinny starczyć) i dwie garście zaprawy
    Jak nie zależny na estetyce to jak ktoś radził- wklej styropian.

  • 7. Data: 2016-11-29 12:02:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Tako rzecze Heraklit na temat trwałości rzeczy:

    > Raczej nie chciałbym trwale, bo subiektywne przyczyny mogą się znów
    > zmienić;)

    "Wszystko płynie, nic nie stoi w miejscu."

    Jarek

    --
    Wszystko w płynie.

  • 8. Data: 2016-11-29 12:15:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 11:29:23 UTC+1 użytkownik Heraklit napisał:

    > Raczej nie chciałbym trwale, bo subiektywne przyczyny mogą się znów
    > zmienić;)

    https://www.google.pl/search?q=za%C5%9Blepka+kominow
    a&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi8npuA6
    83QAhWqF5oKHWwNCpcQsAQIKQ&biw=1280&bih=894

  • 9. Data: 2016-11-29 15:19:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.11.2016 12:15, Kris wrote:

    > https://www.google.pl/search?q=za%C5%9Blepka+kominow
    a&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi8npuA6
    83QAhWqF5oKHWwNCpcQsAQIKQ&biw=1280&bih=894

    Panowie.
    Co by tam nie kupił za zaślepkę to i tak musi na tym powiesić obraz ;-)))

    Mam identyczną sytuację.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2016-11-29 15:42:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 15:19:01 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Panowie.
    > Co by tam nie kupił za zaślepkę to i tak musi na tym powiesić obraz ;-)))
    >
    > Mam identyczną sytuację.
    A ja się upre że jak ma jeszcze ze dwie takie cegły to mozna to zrobic przyzwoicie
    :))