  • 1. Data: 2016-12-04 21:28:54
    Temat: Kratki kanalizacyjne
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Podpowiedzcie proszę jak rozwiązać problem wysychających kratek w np:
    łazienkach. W podłodze grzanie, więc kratki wysychają dosyć szybko, a
    jak wyschną, to dosłownie nos urywa (jestem na samej górze długiej linii
    kanalizacyjnej.
    Czym to cholerstwo zalać? Woskiem, olejem? No nie chce mi się walczyć z
    tym na okrągło :(

    I.

  • 2. Data: 2016-12-04 21:39:13
    Temat: wysychający szybko syfon w kratkach podłogowych
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    masz dwa rozwiązania:

    1. często zalewać syfon w kratkach podłogowych, czyli korzystać z
    prysznica, o ile kratka jest kratką prysznicową, lub myć często podłogę
    w łazience, o ile kratka jest w podłodze łazienkowej

    2. zatkać kratkę podłogową na stałe :) :)
    i zamontować wannę

  • 3. Data: 2016-12-04 21:43:18
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Bonum mane pisze:
> [...]
    > w łazience, o ile kratka jest w podłodze łazienkowej
    >
    > 2. zatkać kratkę podłogową na stałe :) :)

    Prysznicowe działają, są w użyciu. Kłopot z podłogą w łazience, tam
    sprzątaczka jak myje, to używa mopa i ilość wody jest za mała. Obiecała
    zalewać, ale jak widzisz nie pamięta o tym. Mogę ją uszczęśliwić swoim
    narzekaniem, ale chyba wolę trwalsze i spokojniejsze rozwiązanie.

    Przepisy wymusiły na mnie tą kratkę, a teraz widzę, że jest kompletnie
    niepotrzebna.

    I.

  • 4. Data: 2016-12-04 23:25:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 04 Dec 2016 21:43:18 +0100, Irek.N. napisał(a):

> [...]
    > zalewać, ale jak widzisz nie pamięta o tym. Mogę ją uszczęśliwić swoim
    > narzekaniem, ale chyba wolę trwalsze i spokojniejsze rozwiązanie.

    Jeśli ta kratka jest w użyciu, to zalewanie olejem w niczym nie pomoże, bo
    zawartość wkrótce spłynie z wodą, a woskiem to po prostu zatkasz. Poszukaj
    jakiejś klapy zwrotnej, którą byłbyś w stanie zamontować na wlocie (o ile
    masz dość miejsca).

    Tak na szybko znalazłem coś takiego:
    http://www.lazienkowy.pl/2561-1-2-jak-poradzic-sobie
    -z-problemem-brzydkich-zapachow-wydobywajacych-sie-z
    -wpustow.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2016-12-04 23:51:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamiast kratki zaslepka z mala dziura. Wolniej bedzie parowalo. Prawda ze proste?

  • 6. Data: 2016-12-05 00:55:54
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    znalazłem coś takiego:

    http://www.puruspolska.pl/20,syfon-suchy-nood-minima
    x.html
    http://www.instalacjebudowlane.pl/8078-25-77-innowac
    je-odplywow-liniowych.html
    http://www.dallmer.pl/pl/produkte/datenblatt.php?id=
    495839
    https://onninen.pl/pl-PL/suchy-syfon-multistop-syste
    m-100-43500-kessel,HBE180

    http://instalacjeb2b.pl/eksperci/zdaniem-eksperta/wo
    dkan/5840-jak-poradzic-sobie-ze-zjawiskiem-wysychani
    a-wpustow-i-wydobywania-sie-z-nich-nieprzyjemnych-za
    pachow

  • 7. Data: 2016-12-09 18:50:47
    Temat: Re: Kratki kanalizacyjne
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Dziękuję wszystkim za pomoc. W nowym budynku będę chciał zastosować
    suche kratki, w tym jednak już kuł nie będę.
    Pechową kratkę zatkałem gąbką owiniętą folią. W razie potrzeby można
    odetkać :)

    I.