  • 11. Data: 2018-10-12 19:47:57
    Temat: Re: Kruszywo pod "parking".
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 11.10.2018 o 22:39, Irek.N. pisze:
    > Ale cegła, pustak w glebie szybko się "utylizują". Myślisz że na kilka
    > lat da radę?

    Na kilka lat to nie ma nawet o czym rozmawiać. A gruz (i ziemię) z
    zasady dostaje się za darmo. Jak chcesz tymczasowo, to wszystko co
    kupisz to burżuazja. Ale to moje zdanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2018-10-12 20:33:31
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Do moich rodziców przez wiele lat był dojazd polną drogą, wysypywana na
    > nią była szlaka z pieców koksowych do ogrzewania szklarni. Gdzieś tak
    > chyba już po dwóch albbo trzech latach tak się ustabilizowało, że nie
    > trzeba było później dosypywać. A jeździły po tym nawet wywrotki z węglem
    > i koksem.

    taką szkakę, żwir, dostaniesz za darmo w lokalnej kotłowni. ja takie
    podłoże zrobiłem pod kostę brukową - drugi rok trzyma.

    ToMasz