  • 1. Data: 2017-12-13 09:53:53
    Temat: Kształtki do rur PEX
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przerabiam trochę instalację i muszę kupić trochę kształtek do rurek PEX
    (złączki, trójniki, kolanka, przejściówki itp).
    Awaryjnie kupiłem, to co musiałem w Castoramie, ale teraz chciałbym
    wydać mniej.
    Czy znacie jakiś sprawdzony sklep internetowy, gdzie kupię takie rzeczy?
    Jeszcze jedno: ze względu na trudny dostęp chciałbym mieć wszystkie
    kształtki z mosiądzu. Na Allegro widzę sporo tanich kształtek z opisem
    "inny metal" a to budzi moje podejrzenia, że kupię jakiś odlew, który mi
    pęknie przy montażu i będę żałował takiej oszczędności.
    Jacek