  • 1. Data: 2018-05-11 21:59:28
    Temat: Który napęd do bramy przesuwnej?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Wykonawca ma do wyboru: CAME (modelu nie podał, czuję że nie chce nawet
    wspominać o tym), Beninca model BULL 5M, Tousek model PULL T5.
    Posortowane od najtańszego do najdroższego. Wykonawca oczywiście namawia
    mnie na Tousek.

    Warto faktycznie inwestować w ten najdroższy model? Bo piszemy tu o
    ponad tysiącu dopłaty w stosunku do CAME.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-05-11 22:23:01
    Temat: Re: Który napęd do bramy przesuwnej?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > namawia mnie na Tousek.
    >
    > Warto faktycznie inwestować w ten najdroższy model? Bo piszemy tu o
    > ponad tysiącu dopłaty w stosunku do CAME.

    Jak chcesz dobry i bezawaryjny napęd za rozsądne pieniądze to kup FAAC 740

  • 3. Data: 2018-05-11 22:31:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-11 o 22:23, Uzytkownik pisze:

    > Jak chcesz dobry i bezawaryjny napęd za rozsądne pieniądze to kup FAAC
    > 740

    P.S. Dodatkowymi zaletami są duża popularność, łatwo dostępne części
    zamienne oraz niższa ich cena w porównaniu do ww.

  • 4. Data: 2018-05-12 01:36:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Wykonawca ma do wyboru: CAME (modelu nie podał, czuję że nie chce nawet
    > wspominać o tym), Beninca model BULL 5M,
    Mam od ładnych paru dwa napędy Beninca. Z tego, co widzę, to nowe napędy
    mają zmienione obudowy, ale w środku wyglądają podobnie do starych.
    Zaobserwowałem takie mankamenty: w zimie czasem szwankuje elektronika,
    po kilku latach pojawiają się "zimne luty" albo odpada nóżka od
    kondensatora (napęd trochę wibruje i pewnie od tego). Przyciski pilotów
    wytrzymują max 5 lat.
    Nie są to jakieś poważne usterki, jak ktoś trochę majsterkuje. Dla kogoś
    o innym hobby może to być problem.
    Jacek

  • 5. Data: 2018-05-12 01:48:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.05.2018 21:59, Mateusz Bogusz wrote:

    > Warto faktycznie inwestować w ten najdroższy model? Bo piszemy tu o
    > ponad tysiącu dopłaty w stosunku do CAME.

    Powiem tak. Mam najmocniejszy jaki był i w zimie jest to nieocenione jak
    zasypie śniegiem.

  • 6. Data: 2018-05-12 13:35:26
    Od: dolczak <d...@w...pl>

    > Tousek model PULL T5
    Naped z lcd to bzdura !!!

  • 7. Data: 2018-05-12 16:59:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.05.2018 o 13:35, dolczak pisze:
    > Naped z lcd to bzdura !!!

    To jest jednym z dwóch argumentów wykonawcy - bo "od razu widać błąd".
    Drugi argument, to "powolny dojazd".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-05-12 17:04:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.05.2018 o 01:36, Jacek pisze:
    > Przyciski pilotów wytrzymują max 5 lat.

    Chodzi Ci o wymianę baterii, czy przycisk się rozlatuje? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-05-12 17:13:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 11.05.2018 o 22:23, Uzytkownik pisze:
    > Jak chcesz dobry i bezawaryjny napęd za rozsądne pieniądze to kup FAAC 740

    Ten napęd też ma przekładnie olejową? Ponoć istotne w zimie, żeby brama
    nie drgała i kultura pracy była zachowana.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-05-12 17:38:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.05.2018 o 13:35, dolczak pisze:
    > Naped z lcd to bzdura !!!

    FAAC 740 także posiada LCD - "Uproszczone programowanie z wyświetlacza".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz