    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Lakier / bejca do drewna Sikkens teak 085
    Date: Thu, 8 Feb 2018 13:25:40 +0100

    Mam drzwi z CAL kilkunastoletnie pełna lita sosna lakierobejcowane Sikkensem na teak
    085. Dokładniej nie wiem co to za lakier (jakiś wodnorozpuszczalny gesty nakładany
    pistoletem). Potrzebuję zrobić drobne zaprawki (jakieś niewielkie ryski). Kupiłem
    lakierobejcę teak innej firmy (Sinitilor?) i kolor jednak sporo odbiega. Trudno
    kupować (bo jednak kosztuje) po kolei inne marki na same próbki.
    Jakiś pomysł, co konkretnie Sikkensa kupić do drobnych zaprawek? Czy wejść w wosk?
    Ryski są naprawdę drobne, ot może jedna- dwie na każdym ze skrzydeł czy ościeżnicy.