  • 1. Data: 2018-10-20 22:30:55
    Temat: Lampa zewnętrzna z fotokomórką
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kupiłem taką bo kobita chciała. Gówno jakieś, nie idzie ustawić.
    Parę godzin kręciłem kurkami i nadal do dupy, wyłączyłem w cholerę.
    Patrzę, że sąsiad ma podobnie. Wiszą u niego 2 sztuki, albo ciągle
    świecą cały dzień albo nie świecą w ogóle, nawet w nocy.
    Zna ktoś jakiś konkretny model czy markę takiego czegoś, żeby działało
    i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego
    jakoś osobno, żeby nie był badziewny?

    L.

  • 2. Data: 2018-10-20 22:53:23
    Temat: Re: Lampa zewnętrzna z fotokomórką
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 22:30:56 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego

    a ja kupilem najtansze co mieli na allegro, jakies chinski badziew
    ale problemow regulacyjnych ani innych nie stwierdzilem, dziala i tyle

    HALOGEN NAŚWIETLACZ LAMPA LED 10W Z CZUJNIK RUCHU 24,50zł/szt
    widze ze facet nic teraz nie sprzedaje

    b.

  • 3. Data: 2018-10-20 23:03:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2018 22:53:25 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > a ja kupilem najtansze co mieli na allegro, jakies chinski badziew
    > ale problemow regulacyjnych ani innych nie stwierdzilem, dziala i tyle

    Eh kurde myślałem że błąd tkwi w kupowaniu najtańszego badziewia,
    ale skoro to jednak działa...

    L.

  • 4. Data: 2018-10-20 23:24:07
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego

    Takie cudo mam od kilku miesiecy i działa
    Nie krecę kurkami bo i tam kurek ni ma;)
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/halogen-led-slim-
    z-czujnikiem-ruchu-50w-neutralna-i7415208000.html

  • 5. Data: 2018-10-20 23:47:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 23:24:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Takie cudo mam od kilku miesiecy i działa
    > Nie krecę kurkami bo i tam kurek ni ma;)
    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/halogen-led-slim-
    z-czujnikiem-ruchu-50w-neutralna-i7415208000.html

    Jak to w praktyce się spisuje? 3500 lumenów szału nie robi - do ilu metrów
    oświetla jako tako, że coś widać?

    Choć jak wrzuciłem LEDy 3W (13 sztuk) w podbitkę to mój dom świeci jak
    startujące ufo i wszystko w okół elegancko widać. Ale na tyłach potrzebuję
    dodatkowo takiego halogenka z czujnikiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2018-10-21 08:15:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2018 23:47:13 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > startujące ufo i wszystko w okół elegancko widać. Ale na tyłach potrzebuję
    > dodatkowo takiego halogenka z czujnikiem.

    Oświetla podjazd ok 10 x 6m i jak najbardziej ok
    Tak na oko jasność porównywalna z 250W halogenem który w tym miejscu miałem wcześniej
    A z psami spaceruję przed domem(mam tam takie chwastowisko) to tak z 60 metrów jak
    się zapali to oślepia

  • 7. Data: 2018-10-21 08:51:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 22:30, Lisciasty pisze:
> [...]
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego

    Kilka dni temu kupiłem, ustawiłem i zamocowałem takie cuś:

    Osram LEDVANCE

    Floodlight LED Sensor
    black housing
    20W / 4000 K / 1900 lm

    EAN: 4058075814691

    Działa prawidłowo, zaczyna czuwać dopiero jak się nieco ściemni.
    Kupione w lokalnym sklepie, coś ok. 80 zł. netto.

    Oprócz tego mam jeszcze kilka różnych, łącznie z ok. 20-letnimi jeszcze
    na żarówkach halogenowych, też działają.
    Mam też lampy z czujnikiem mikrofalowym (nie PIR) i tu uwaga: one widzą
    ruch także przez ściany. Więc np. podchodząc do przedpokoju od środka
    domu, już mi się zapala lampa na zewnątrz nad drzwiami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2018-10-21 09:45:40
    Od: k...@g...com

> [...]
    > startujące ufo i wszystko w okół elegancko widać. Ale na tyłach potrzebuję
    > dodatkowo takiego halogenka z czujnikiem.

    Też mam takiego sąsiada debila, wkoło pole i las, zanim się wprowadził chodziły
    zwierzęta. Teraz wyjebał takie reflektory w podbitce, że z drugiej strony wsi go
    widać. Tylko czekać, aż mu ktoś te lampy odstrzeli.

  • 9. Data: 2018-10-21 11:50:08
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 21 Oct 2018 08:51:53 +0200, Adam wrote:

> [...]
    >
    > Działa prawidłowo, zaczyna czuwać dopiero jak się nieco ściemni.
    > Kupione w lokalnym sklepie, coś ok. 80 zł. netto.

    Na kota zareaguje czy da mu spokój?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2018-10-21 11:59:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-21 o 11:50, Roman Tyczka pisze:

    > Na kota zareaguje czy da mu spokój?

    Jeszcze nie wiem. Wisi dość wysoko, ok. 5 metrów nad podwórzem, ale na
    człeka płci dowolnej działa - prawie 180 stopni, już od jakichś 8 metrów
    od ściany, na której wisi - to zgrubny szacunek. Nie sprawdzałem
    dokładnie, bo robi co ma robić.
    Ma pokrętło czułości (oprócz jasności i czasu), więc można próbować
    regulacji. Ja natomiast dałem go na maksa, bo wisi znacznie wyżej niż
    zalecenia z instrukcji. Czujnik patrzy pod kątem ok 45 stopni w dół.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam