  • 1. Data: 2014-12-07 09:44:21
    Temat: Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
    Od: maskaradas <d...@n...eu>

    Jakie polecacie ozdoby świąteczne na zewnątrz domu. Ciekawi mnie jeszcze
    jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem, bo gniazdko mam na
    podwórku, ale listwa sie przyda żeby podciągnąc kabel np do światełek

  • 2. Data: 2014-12-08 09:16:58
    Temat: Re: Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 09:44:26 UTC+1 użytkownik maskaradas napisał:
    > Jakie polecacie ozdoby świąteczne na zewnątrz domu. Ciekawi mnie jeszcze
    > jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem, bo gniazdko mam na
    > podwórku, ale listwa sie przyda żeby podciągnąc kabel np do światełek

    Co do przedłużaczy:
    https://www.google.com/search?q=przed%C5%82u%C5%BCac
    z+hermetyczny&hl=pl&biw=1280&bih=858&source=lnms&tbm
    =isch&sa=X&ei=8V2FVI-MB4L1UKqOgpAG&ved=0CAYQ_AUoAQ

  • 3. Data: 2014-12-14 17:48:02
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "maskaradas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ciekawi mnie jeszcze jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem

    rękawem do pieczenia a końcówki zacisnąć przy pomocy opasek zaciskowych, do
    środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

  • 4. Data: 2014-12-14 19:05:05
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 17:48:05 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
> [...]
    > środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

    Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na trafienie na
    listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma żartów.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2014-12-15 19:07:59
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na
    trafienie na listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma
    ==========

    Jest tyle ledów 12V- co za problem? Zasilacz można kupić na allegro za 20zł

    --

    Chiron

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2014-12-15 21:14:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 09:44:21 +0100, maskaradas napisał(a):

    > Ciekawi mnie jeszcze
    > jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem,

    Owinąć obficie i ściśle tzw kreszem - folią. Z odpowiednim kawałkiem kabla
    z obu stron, oczywiście 33333-)
    Dla uniemożliwienia podciekania wody po kablach do listwy - warto ułożyć
    samą listwę wyżej (stołek, cegła itp) w stosunku do samych kabli.

  • 7. Data: 2014-12-15 22:54:19
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:01:19 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
    > ==========
    >

    > Jest tyle ledów 12V- co za problem? Zasilacz można kupić na allegro za 20zł

    A jaki, tak z punktu widzenia fizyki, jest związek pomiędzy ilością ledów, a listwą
    zasilającą w torebce ze środkiem wchłaniającym wilgoć?
    Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2014-12-15 23:54:40
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:
> [...]

    listwą zasilającą w torebce ze środkiem wchłaniającym wilgoć?
    Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

    :-)
    Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie
    darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

    --

    Chiron

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2014-12-16 09:57:30
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:54:34 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
    > Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie
    > darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

    Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2014-12-16 11:31:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 09:57:31 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.
    Ogólnie przesadasz. Nawet jak ktoś wyżej pisał-zwykły przedłużacza owinięty folia
    streczem/rękawem do pieczenia i będzie dość bezpiecznie. Nie dajmy się zwariować.
    Oczywiście wykluczam sytuacje że ktoś to w oczku wodnym czy innej kałuży umieści.