    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 9 Oct 2017 11:34:28 -0700 (PDT)
    Subject: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    From: p...@g...com

    Dzisiaj jednemu się zepsuł samochód, innemu nie dostarczyli towaru (a miał być na
    piątek), inny wylądował w areszcie (dzień wcześniej były mu narzędzia potrzebne),
    termin dostarczenia drzwi wewnętrznych to 9 tygodni (wiadomo, przyczyny niezależne od
    sprzedającego) i wywiązują się ostatniego dnia, kolejny ma umowę na skończenie
    schodów do końca września (2 szt.) a mam tylko stopnie na jednych i barierkę bez
    poręczy, inny miał zadzwonić w sprawie oferty na ogrodzenie, nie dzwoni. itp. itd.

    Przez całą budowę z każdym, dosłownie każdym wykonawcą miałem takie same problemy.
    Poza tynkarzem, ale on wierzył w UFO nie wierzył w lądowanie na księżycu. Generalnie
    trochę się go bałem, żyje w alternatywnej rzeczywistości albo jest kosmitą. Tynki tak
    położone, że od razu pod farbę poszły, równie idealnie a piaskowata struktura mi
    odpowiada.

    Początkowo myślałem, że mi krzywo z gęby patrzy i będę jakiś nierzetelny dla nich,
    czy może to, że jeżdzę 20-to letnim autem i nie warto ze mną współpracować? Jednak
    udało się, nie mam pojęcia jak, ale się udało. W 1,5 roku 200m2, na razie bez
    ogrodzenia i podjazdu, podstopnic i poręczy, białego montażu w jednej łazience,
    listew przypodłogowych, szyb w kabinie i innych detali, których termin wykonania już
    dawno minął, no i... odbioru, ale to już w toku.

    Czy wy też tak macie? Czy to reguła, że przynajmniej jedno z dwóch musi wystąpić:
    spieprzenie roboty i/lub duże opóźnienie? No chyba, że jest się kosmitą, jak mój
    tynkarz.

    Muuumeee