  • 1. Data: 2017-09-10 14:01:11
    Temat: Linia zabudowy - prośba o interpretację MPZP
    Od: Sebastian <s...@c...pl>

    Witam,

    Zwracam się do Was z prośbą o interpretację zapisu w MPZP.
    Moje wątpliwości dotyczą linii zabudowy.
    Zapis mówi wyłącznie o maksymalnej nieprzekraczalnej linii zabudowy
    w odległości 6m od drogi lokalnej (KDL) i drogi dojazdowej (KDD),
    natomiast działka ma dostęp wyłącznie do drogi wewnętrznej publicznej (KDW).
    W jakiej odległości od tej KDW będę mógł postawić dom?

    Szkic sytuacyjny znajduje się na tym rysunku:
    https://zapodaj.net/a7aa75ce3ad17.png.html

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2017-09-10 17:42:02
    Temat: Re: Linia zabudowy - prośba o interpretację MPZP
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 września 2017 14:01:13 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
> [...]
    > W jakiej odległości od tej KDW będę mógł postawić dom?
    >
    > Szkic sytuacyjny znajduje się na tym rysunku:

    twój mpzp nie okresla tej odleglosci zatem będą to odleglosci z innych przepisów,
    czyli odleglosc od drogi publicznej. Wychodzi ze i tak 6m.

    b.

  • 3. Data: 2017-09-10 19:23:52
    Od: "JaTy.CKmK" <J...@g...com>

    W dniu 10.09.2017 o 14:01, Sebastian pisze:
> [...]
    > w odległości 6m od drogi lokalnej (KDL) i drogi dojazdowej (KDD),
    > natomiast działka ma dostęp wyłącznie do drogi wewnętrznej publicznej (KDW).

    A czy na pewno jest "droga wewnętrzna publiczna" - w ustawie o drogach
    publicznych takie pojęcie nie istnieje - w mpzp operuje się kategoriami
    dróg i odległości linii zabudowy ustala się do konkretnej drogi - na
    rysunku jest to zaznaczone "trójkącikami" (w tym przypadku)

    --
    JaTy

  • 4. Data: 2017-09-10 19:55:12
    Od: Sebastian <s...@c...pl>

> [...]
    > dróg i odległości linii zabudowy ustala się do konkretnej drogi - na
    > rysunku jest to zaznaczone "trójkącikami" (w tym przypadku)

    KDW posiada nazwę, a na mapie własności widnieje jako:
    "Gminy i związki międzygminne"
    W akcie widnieje zapis "...działka posiadająca dostęp do drogi publicznej..."
    W MPZP droga ta łączy ze sobą dwie drogi dojazdowe.
    "Trójkąciki" na rysunku nie występują przy tej ulicy.

    Sebastian

  • 5. Data: 2017-09-10 20:24:21
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > W jakiej odległości od tej KDW będę mógł postawić dom?
    >
    > Szkic sytuacyjny znajduje się na tym rysunku:

    Mniej więcej tyle samo czasu bys stracił zadająć to pytanie w lokalny PINB a miałbys
    dużo bardziej precyzyjną odpowowiedż. Bo my tu wróżce nie płacimy

  • 6. Data: 2017-09-10 20:36:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 września 2017 19:55:14 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

    > KDW posiada nazwę, a na mapie własności widnieje jako:
    > "Gminy i związki międzygminne"
    > W akcie widnieje zapis "...działka posiadająca dostęp do drogi publicznej..."

    no to co? Dostep do drogi publicznej moze byc posredni poprzez inną działkę np. tą
    KDW. Kluczowe czy KDW jest publiczna -jesli jest to 6m, jesli nie jest to odleglosc
    moze byc dowolna (sie mnie tak wydaje).

    b.

  • 7. Data: 2017-09-10 20:40:28
    Od: Sebastian <s...@c...pl>