  • 1. Data: 2020-09-18 19:04:23
    Temat: Listwy przypodłogowe
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Chcę założyć listwy przypodlogowe tego typu:
    https://www.listwy-dekoracyjne.pl/listwy-przypodlogo
    we/2222-p10018-listwa-przypodlogowa-krome.html
    https://www.listwy-dekoracyjne.pl/24-listwy-przypodl
    ogowe#

    Sęk w tym że sa w kolorze białym, a ja (żona) chce w kolorze drzwi Venge.
    Czy ktoś wie jak je pomalować tzn. czym jaka farba itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-09-19 00:29:08
    Temat: Re: Listwy przypodłogowe
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2020 o 19:04, P_P pisze:
> [...]
    >
    > Sęk w tym  że sa w kolorze białym, a ja (żona) chce w kolorze drzwi Venge.
    > Czy ktoś wie jak je pomalować tzn. czym jaka farba itp.

    Akrylowa, lateksowa, taka jak do ścian. Pod żadnym pozorem jakaś na
    rozpuszczalnikach organicznych po "stopi" listwę. Tylko wodne.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2020-09-19 01:31:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 września 2020 o 19:04:35 UTC+2 P_P napisał(a):
> [...]
    ogowe#

    > Sęk w tym że sa w kolorze białym, a ja (żona) chce w kolorze drzwi Venge.

    A w kolorze venge nie ma w sprzedaży? Czarne widziałem to może i venge są

  • 4. Data: 2020-09-19 08:59:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 18.09.2020 o 19:04, P_P napisał:

> [...]
    >
    > Sęk w tym że sa w kolorze białym, a ja (żona) chce w kolorze drzwi Venge.
    > Czy ktoś wie jak je pomalować tzn. czym jaka farba itp.

    Tak, wie - nawet Czaruś z Krysią wie, a jak i Ty wejdziesz na stronkę
    Krome, to też będziesz wiedział to co oni o plastikowych listwach na
    cztery cale. I też nie musisz być tytanem intelektu. Proste? No.

  • 5. Data: 2020-09-19 22:50:09
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.09.2020 o 08:59, collie pisze:

> [...]
    > Krome, to też będziesz wiedział to co oni o plastikowych listwach na
    > cztery cale. I też nie musisz być tytanem intelektu. Proste? No.

    Do budy psie.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2020-09-20 12:17:06
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobota, 19.09.2020 o 22:50, Czarek napisał:

    > Do budy psie.

    Idy w pisdu. Ciulu.

  • 7. Data: 2020-09-20 14:46:35
    Od: adam <a...@a...pl>

    A taka?
    http://www.toplistwy.pl/wysoka-listwa-przypodlogowa-
    wenge-wys-98mm-dl-250cm.html

  • 8. Data: 2020-09-20 15:20:16
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 19:04, P_P pisze:
> [...]
    >
    > Sęk w tym  że sa w kolorze białym, a ja (żona) chce w kolorze drzwi Venge.
    > Czy ktoś wie jak je pomalować tzn. czym jaka farba itp.

    Wybierz sobie kolor ;)
    https://www.dekorplanet.pl/192-listwy-przypodlogowe-
    malowane-na-kolor

    Robak

  • 9. Data: 2020-09-20 16:43:49
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 20 września 2020 o 15:20:18 UTC+2 Sir_Robak napisał(a):
    > Wybierz sobie kolor ;)
    > https://www.dekorplanet.pl/192-listwy-przypodlogowe-
    malowane-na-kolor

    Dosyć dawno to było ale pamiętam, że jak zamawiałem parkiet i określiłem
    jaki będzie kolor parkietu po zaolejowaniu to przygotowali mi listwy
    dokładnie w tym samym kolorze.
    K.

  • 10. Data: 2020-09-20 22:02:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 12:17, collie pisze:

    > Idy w pisdu. Ciulu.

    Do tego ruski kundel z ciebie, który chce uchodzić za rasowego?

    --
    Czarek