  • Data: 2020-01-11 10:10:43
    Temat: Lodówka - coś strzela w kompresorze
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chodzi mi stuki typowe dla no frost. Są to dość głośne nieregularne
    trzaski, tak jakby coś bardzo mocno iskrzyło, nieco podobne do
    strzelania iskry ba świecy samochodowej, słychać to tylko podczas pracy.
    Co to może być?

    Zdemontowałem tył, nic nie widać, na razie nie zauważyłem, żeby miało to
    wpływ na chłodzenie.
    Lodówka stara, 1998 rok, Daewoo, do tej pory bardzo ładnie chodziła.
    Boję się, żeby coś się nie sfajczyło jak nie ma nikogo w domu.