  • 1. Data: 2019-01-14 14:47:45
    Temat: Lombard
    Od: Kris <k...@g...com>

    W pobliskim lombardzie dzisiaj podejrzałem jakie warunki pożyczek mają
    Młody człowiek miał laptopa tak na moje oko wartość ok 1200-1500zł.
    Dostał za niego 200zł gotówki i do 14 lutego musi oddać 274 zł
    Jak nie odda to pewnie tego lapka wystawią za ok 100zł- bo podobne lapki na wystawie
    u nich w tych cenach są
    Całkiem niezły biznes to być musi;)

  • 2. Data: 2019-01-14 14:48:17
    Temat: Re: Lombard
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 14:47:46 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Dostał za niego 200zł gotówki i do 14 lutego musi oddać 274 zł
    > Jak nie odda to pewnie tego lapka wystawią za ok 100zł- bo podobne lapki na

    Sorry pomyliłem grupy

  • 3. Data: 2019-01-14 20:45:47
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 14 Jan 2019 05:47:45 -0800 (PST), Kris wrote:

> [...]
    > Dostał za niego 200zł gotówki i do 14 lutego musi oddać 274 zł
    > Jak nie odda to pewnie tego lapka wystawią za ok 100zł- bo podobne lapki na

    I co? Sprzedadzą za stówę a drugą stracą? Rzeczywiście biznes :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2019-01-15 06:18:24
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:
    > W pobliskim lombardzie dzisiaj podejrzałem jakie warunki pożyczek mają
    > Młody człowiek miał laptopa tak na moje oko wartość ok 1200-1500zł.
    > Dostał za niego 200zł gotówki i do 14 lutego musi oddać 274 zł

    Nie wstydz sie, tak Cie przycisnelo, ze po pozyczki chodzisz?.

    > Jak nie odda to pewnie tego lapka wystawią za ok 100zł- bo podobne
    > lapki na wystawie u nich w tych cenach są
    > Całkiem niezły biznes to być musi;)

    Zuch jestes, z toba to interesy robic ;->

    --
    Pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2019-01-15 08:57:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-14 o 14:47, Kris pisze:
    > podejrzałem jakie warunki pożyczek mają
    Ale to chyba nie są umowy pożyczki tylko kupna-sprzedaży.

    Robert

  • 6. Data: 2019-01-15 09:12:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 08:57:37 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ale to chyba nie są umowy pożyczki tylko kupna-sprzedaży.
    Prawdę mówiąc nie mam pojęcia jakie typu umowy podpisują zastawiajacy sprzęt
    Posłyszałem tylko że w ciągu miesiąca od 200zł musi oddać 74zł więcej
    Post zresztą omyłkowo na tą grupę trafił, prawidłowy jest na pl.biznnes.banki i tam
    proponuje przenieść ew dyskusję jak ktoś zainteresowany
    Z tej grup[y go wykasowałem ale widać gdzieś jeszcze na serwerach pozostał.