  • 1. Data: 2018-03-08 14:45:14
    Temat: Magazyn na czas nowej budowy
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Zamierzam budować nowy dom na pustej działce w kieleckim.
    Aby zacząć budowę nowego muszę najpierw sprzedać obecny dom na Kaszubach.
    Całe wyposażenie starego domu muszę wywieźć i zmagazynować na czas budowy na
    nowej działce.
    Poradźcie mi jak i z czego urządzić ten tymczasowy magazyn.
    Rozważałem kontener morski 12 metrowy ale transport i rozładunek jest zbyt
    kosztowny.
    Myślałem o blaszanym garażu 4 x 6 m montowanym na działce.
    Niby tani ale co z nim zrobić po zakończeniu budowy?
    Wygląda strasznie tandetnie jak na stały element krajobrazu.
    Brałem też pod uwagę wybudowanie garażu drewnianego na docelowo zaplanowanym
    miejscu ( droższy podatek).
    Wolałbym zrobić taki garaż pod jednym dachem z domem ale nie załatwi mi to
    magazynu w pierwszym etapie budowy.
    Może poradzicie mi jakieś inne, bardziej optymalne rozwiązanie.
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-03-08 15:47:37
    Temat: Re: Magazyn na czas nowej budowy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:27:50 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:

    > Myślałem o blaszanym garażu 4 x 6 m montowanym na działce.
    > Niby tani ale co z nim zrobić po zakończeniu budowy?

    Sprzedasz za pół ceny. Tylko musisz pamiętać, że to jest tandeta - chłop z
    łomem wejdzie do takiego blaszaka w 20 sekund. Jak masz coś cennego to
    nie polecam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-03-08 15:49:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:27:50 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:

    > Wolałbym zrobić taki garaż pod jednym dachem z domem ale nie załatwi mi to
    > magazynu w pierwszym etapie budowy.

    Ale czemu?
    Jak zrobisz jakiś doklejony do bryły budynku to na upartego możesz od niego zacząć
    budowę i wtedy dalej dom
    Ale to trochę kłopotliwe

    > Może poradzicie mi jakieś inne, bardziej optymalne rozwiązanie.

    Postaw jakiś tymczasowy barak z blachy falistej lub drewna. Wyjdzie duuzo taniej jak
    kontener morski. Taki z blachy falistej, łatwo demontowany możesz później odsprzedać
    Ew jak masz tam gdzieś w planach jakaś wiatę to zrób konstrukcję jak docelowo do
    wiaty a na czas budowy obij to deskami zęby było szczelne i możesz graty trzymać
    Do takich wiat przynajmniej u nas się nie przypierdzielają z podatkami itp jak sam
    nie zgłosisz.

  • 4. Data: 2018-03-08 16:33:22
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

[...]

    Coraz bliżej jestem koncepcji aby wybudować najpierw wiatę / garaż
    w docelowej lokalizacji o wymiarach 5 x 6 m lub 4 x 7 m z drewna, obić
    deskami
    i tam trzymać graty a dom wybudować tańszy, bez zadnych przybudówek.
    Po zakończeniu budowy będe miał tam warsztacik do majsterkowania.
    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2018-03-08 17:25:17
    Od: abomito <a...@w...pl>

    witam
    > i tam trzymać graty a dom wybudować tańszy, bez zadnych przybudówek.
    > Po zakończeniu budowy będe miał tam warsztacik do majsterkowania.

    Pogadaj z nowymi sąsiadami, może ktoś ma pustą stodołę.Jedno- że poznasz sąsiadów,
    a drugie- dobytek będzie pod kontrolą.A w tych czasach o pustą stodołę nietrudno.
    Zasadniczo mógłbyś to zrobić i na Kaszubach.Tam kontakty już masz- ale inaczej
    się na nowego sąsiada, a inaczej na gościa który wyjeżdża i krzyżyk mu na drogę...
    Pozdro.abomito

  • 6. Data: 2018-03-08 18:49:58
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "abomito" <a...@w...pl> napisał

[...]

    Dzięki za nową, świetną myśl,
    nie wiem czemu nie przyszło mi to wcześniej do głowy.
    To by mi zaoszczędziło szybkiego robienia zbędnego magazynu.
    Mało tego sam mam u siebie na Kaszubach warsztato/garaż 4 x 6 m i tam by sie
    moje graty pomieściły,
    Muszę to tylko uzgodnić z nowymi właścicielami.
    --
    Tomasz