  • 1. Data: 2018-03-08 15:08:20
    Temat: Magazyn na czas nowej budowy
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Zamierzam budować nowy dom na pustej działce w kieleckim.
    Aby zacząć budowę nowego muszę najpierw sprzedać obecny dom na Kaszubach.
    Całe wyposażenie starego domu muszę wywieźć i zmagazynować na czas budowy na
    nowej działce.
    Poradźcie mi jak i z czego urządzić ten tymczasowy magazyn.
    Rozważałem kontener morski 12 metrowy ale transport i rozładunek jest zbyt
    kosztowny.
    Myślałem o blaszanym garażu 4 x 6 m montowanym na działce.
    Niby tani ale co z nim zrobić po zakończeniu budowy?
    Wygląda strasznie tandetnie jak na stały element krajobrazu.
    Brałem też pod uwagę wybudowanie garażu drewnianego na docelowo zaplanowanym
    miejscu ( droższy podatek).
    Wolałbym zrobić taki garaż pod jednym dachem z domem ale nie załatwi mi to
    magazynu w pierwszym etapie budowy.
    Może poradzicie mi jakieś inne, bardziej optymalne rozwiązanie.
    --
    Tomasz

REKLAMA