  • 1. Data: 2022-05-20 15:07:13
    Temat: Majowe prace budowlane
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    Byłem rano z krótką wizytą u rodziny, prowadzili akurat intensywne
    prace, korzystając z dopisującej pogody. Jakiś magazyn czy coś, system
    100% gospodarczy.

    To, co stawiają jest nie do końca proste, o BHP też najwyraźniej nie
    słyszeli (praca na wysokości, do góry nogami, bez rusztowań, przy
    dzieciach...), ale robota idzie błyskawicznie i wygląda naprawdę
    solidnie.

    Pstryknąłem dwa zdjęcia. Zamieszczam poniżej, bo pasują chyba idealnie
    do tematyki grupy.

    https://imgpile.com/images/RuvGoj.jpg
    https://imgpile.com/images/RuvtZo.jpg

    Mateusz

  • 2. Data: 2022-05-20 15:18:11
    Temat: Re: Majowe prace budowlane
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Pstryknąłem dwa zdjęcia. Zamieszczam poniżej, bo pasują chyba idealnie
    > do tematyki grupy.
    >
    > https://imgpile.com/images/RuvGoj.jpg
    > https://imgpile.com/images/RuvtZo.jpg

    Zgadza się, bardzo budujące obrazy. Warto też dodać, że właśnie dzisiaj
    obchodzimy Światowy Dzień Pszczół.

    Jarek

    --
    Z pszczołami nigdy nic nie wiadomo.

  • 3. Data: 2022-05-20 17:01:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > https://imgpile.com/images/RuvGoj.jpg
    > https://imgpile.com/images/RuvtZo.jpg

    Czort z bzykaczami, pisz pan jak tam się owce miewają :]

    L.

  • 4. Data: 2022-05-20 17:25:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 maja 2022 o 17:01:59 UTC+2 Lisciasty napisał(a):

    > Czort z bzykaczami, pisz pan jak tam się owce miewają :]
    >
    > L.
    Co chcesz wiedzieć. Ile malutkich owieczek arabom na szaszłyki sprzedał? Albo że
    złapał w sidła ileś lisich mam i je zatłukł kijem przez co małe liski poumieraly z
    głodu? Chwalił się zabijaniem złapanych w sidła lisów. Bo on jak ten pasterz z bublii
    chroni owce przed dzikimi zwierzętami żeby je samemu zabić i sprzedać.

  • 5. Data: 2022-05-20 17:27:44
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 20.05.2022 o 17:01, Lisciasty napisał:

    > Czort z bzykaczami, pisz pan jak tam się owce miewają :]

    Jakie owce? Panienki! Był coming out jak pamiętam.

    --
    Collie

  • 6. Data: 2022-05-20 17:35:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2022 o 17:25 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > lisów. Bo on jak ten pasterz z bublii chroni owce przed dzikimi
    > zwierzętami żeby je samemu zabić i sprzedać.

    Zauważyłem, że od pewnego czasu pod każdym postem piszesz złośliwości.
    Zawsze byłeś specyficzny ale na tej grupie trzymałeś poziom.
    Wszystko u Ciebie w porządku? - poważnie pytam.

    TG

  • 7. Data: 2022-05-20 18:04:35
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-05-20 o 17:01 +0200, Lisciasty napisał:

    > Czort z bzykaczami

    To prawda, czasy są niezwykle przykre dla tych pracowitych zapylaczy.
    Zanieczyszczenie, pestycydy, warroza... no i sami pszczelarze,
    "leczący" pszczoły na przekór ewolucji, tym samym skazując je na
    wyginięcie w dalszej perspektywie. Swoją drogą - bardzo fajny, polski
    projekt w tym kontekście: https://bees-fortknox.pl/

    > pisz pan jak tam się owce miewają :]

    Ten rok był nieco trudny. Z początkiem kwietnia niespodziewanie wrócił
    śnieg z mrozem, trzy jagnięta zamarzły. Jedno udało mi się odmrozić,
    pozostałych dwóch nie zdołałem przywrócić trwale do życia. A i tak te
    najsłabsze zabierałem przez tydzień na noc do kuchni, inaczej żniwo
    byłoby z pewnością większe. Taki psikus natury.

    A nieco wcześniej wilk połakomił się na jedną z dziewcząt. Szczęśliwie
    tylko jedną, bo w zeszłym roku w okolicy wilk rozszarpał ich
    kilkanaście w ciągu jednej nocy.
    Zostawiła za sobą dwudniową Andżelikę, którą udało mi się odnaleźć i
    adoptować. Dziś wygląda tak: https://imgpile.com/images/R7LLjS.jpg

    A skoro o budowaniu rodziny mowa, to w tym roku rodzina powiększyła
    nam się o trzy słodziaki:

    https://imgpile.com/images/R7LZG4.jpg
    https://imgpile.com/images/R7LaX2.jpg

    Mateusz

  • 8. Data: 2022-05-21 00:39:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 maja 2022 o 17:35:16 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Zauważyłem, że od pewnego czasu pod każdym postem piszesz złośliwości.
    > Zawsze byłeś specyficzny ale na tej grupie trzymałeś poziom.
    > Wszystko u Ciebie w porządku? - poważnie pytam.
    >
    > TG
    To co napisałem to nie złośliwości tylko prawda. Sam napisał że morduje lisy, łapie
    je w sidła. Bo mu owieczki przeznaczone na szaszłyki zjadają. Od kiedy pisanie prawdy
    to złośliwość. Zle zachowania należy piętnować a nie pochwalać.

  • 9. Data: 2022-05-21 00:58:08
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > szaszłyki zjadają. Od kiedy pisanie prawdy to złośliwość. Zle
    > zachowania należy piętnować a nie pochwalać.

    A mordowanie dzików, żeby nie zarażały trzody chlewnej świńską wersją
    COVID-a jest OK?

  • 10. Data: 2022-05-21 09:50:17
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-05-21 o 00:58 +0200, nadir napisał:
    > A mordowanie dzików, żeby nie zarażały trzody chlewnej świńską wersją
    > COVID-a jest OK?

    Tak daleko szukać nie ma potrzeby. Ja proponuję minutę ciszy dla tych
    milionów (miliardów?) biednych myszy i myszarek tępionych w domach i
    obejściach. Czasem zresztą z wielkim okrucieństwem, bo za pomocą kotów
    - ci, jak wiadomo, myszy zjadają rzadko, wolą je powolutku zakatować a
    potem zostawić rozbebeszone. A taka mysz przecież w niczym nie jest
    gorsza od lisa, borsuka czy innego dzika.

    A właśnie, w temacie lisów - uprzejmie donoszę, że w tym roku
    uchwyciłem lisów w liczbie zero. Wilki skutecznie wymordowały wszelkie
    okoliczne lisie rodziny. Taki rok.

    Mateusz