  • 1. Data: 2017-05-22 21:37:55
    Temat: Mała i lekka kosiarka - jaka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Koleżanka małżonka zażyczyła sobie małą i lekką kosiarkę, która będzie w
    stanie wykosić jak najlepiej przy płocie, przy krawężnikach itp. bez
    konieczności docinania resztek nożycami. Może być elektryczna, albo
    spalinowa, ale, jak piszę: lekka i mała. Jeżeli ma być na nóż obrotowy,
    to max 35 cm.
    Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.
    Podpowiecie coś?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-05-23 08:49:25
    Temat: Re: Mała i lekka kosiarka - jaka?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 22.05.2017 o 21:37, Jacek pisze:
> [...]
    > to max 35 cm.
    > Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.

    Koleżance małżonce potrzebna jest podkaszarka żyłkowa a nie kosiarka.

  • 3. Data: 2017-05-23 14:29:02
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Tuesday, May 23, 2017 at 8:49:25 AM UTC+2, tomekp wrote:

    > Koleżance małżonce potrzebna jest podkaszarka żyłkowa a nie kosiarka.

    A jesli chce kosic blisko roslinek to lepsze jakies nozyce akumulatorowe, bo
    podkaszarka ma spora szanse uszkodzic te roslinki...
    Ciotka ma cos takiego i sobie chwali - dokasza/docina nimi po uzyciu kosiarki.

    WS

  • 4. Data: 2017-05-23 18:06:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.05.2017 o 14:29, ws5 pisze:

    > A jesli chce kosic blisko roslinek to lepsze jakies nozyce akumulatorowe, bo
    podkaszarka ma spora szanse uszkodzic te roslinki...
    > Ciotka ma cos takiego i sobie chwali - dokasza/docina nimi po uzyciu kosiarki.
    Podkaszarka odpada, bo szanowna tym pracować nie lubi z racji tego, że
    "warczy" i co chwilę coś jest nie tak z żyłką.
    Nożyce akumulatorowe są super, ale nie na 17 arów. Nawet z wysięgnikiem:
    https://tinyurl.com/mhkb7sm
    no i akumulator nie wytrzymuje nawet połowy "przejazdu".
    Jacek

  • 5. Data: 2017-05-23 18:21:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 21:37:56 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > to max 35 cm.
    > Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.
    Kosiarka poduszkowa
    http://www.jula.pl/catalog/ogrod/maszyny-ogrodowe/ko
    siarki-do-trawy/elektryczne-kosiarki-do-trawy/kosiar
    ka-poduszkowa-721359/

  • 6. Data: 2017-05-24 11:04:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 5/22/2017 9:37 PM, Jacek wrote:
> [...]
    > to max 35 cm.
    > Na razie szukam po różnych ceneo.pl ale nic mi w oko nie wpada.

    Bez docinania, jeżeli nie chce podkaszarki, zupełnie obejść się nie da,
    ale z własnego doświadczenia mogę polecić bardzo lekką, jak na kosiarkę
    elektryczną, Ryobi RLM13E33S, fajnie nią się manewruje pod drzewami i
    przy krzakach. Ma także opcję mulczowania. Jest jeszcze lekki model
    Boscha (nie pamiętam symbolu), ale ma bardzo kiepskie recenzje na
    Amazonie (łożysko silnika jest osadzone w plastikowej obudowie kosiarki,
    w razie przegrzania wszystko do wyrzucenia).

    Wszystkie spalinowe będą za ciężkie, rozpatrywałem taką opcję.

    Piotr