  • 1. Data: 2015-05-01 15:37:47
    Temat: Malo istotne elementy architektury
    Od: dolniak <d...@g...com>

    witam
    ponieważ wczoraj zakończylem pracę listonosza,czhcialbym zwrócić Waszą uwagę
    na rzeczy pozornie malo istotne :
    numery domów i skrzynki pocztowe
    Cholery dostawalem,próbując zidentyfikowac budynek.Nawigacja i geoportal
    nie pomagaly,bo musialem mieć pewność(listy sądowe).A jak ja miec,jeśli za
    numerem jeszcze litery-krańcowy przypadek to R obok A.
    Dziwię się że ludziska wywalają tyle kasy na chalupy,że na numer i skrzynkę pocztową
    już nie wystarczy.Może bylo plotu na zloto nie malować(autentyk)
    Numer dobrze widoczny z drogi publicznej jest szczególnie wazny tam,gdzie do budynku
    jest spory dojazd-bywa że kilkaset metrów.Jedziesz kawal kiepskiej
    drogi iZONK pomylileś dojazdy.A zawrócić można tylko na podwórzu-za zamkniętą
    bramą.
    Ale na sporą gmine bylo tylko kilka(!)dobrze oznaczonych domów.
    I wcale nie bogatych.
    Wiem,że podobnie rwią kurierzy-ale oni przeważnie maję telefon do adresata.
    Pogotowie,czy policja to już zmartwienie gospodarza,bo straż przeważnie
    trafia :)
    Skrzynki to juz nmniejszy problem.Swiadczą o szacumnku do korespondencji
    -czyli o wlaścicielu też.Bo skowyr próbujący ugryżć najwyżej dostaje gazem.
    Zadnej litości-sama profilaktyka.
    i to tyle
    ze swiątecznymi pozdrowieniami
    dolniak

  • 2. Data: 2015-05-01 17:18:47
    Temat: Re: Malo istotne elementy architektury
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 maja 2015 15:37:48 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    > -czyli o wlaścicielu też.Bo skowyr próbujący ugryżć najwyżej dostaje gazem.

    Weź nie pierdol o jakimś szacunku do korespondencji. Może jeszcze listonosza w dupę
    całować bo łaskawie list przyniósł? Poczta ma takie opłaty że cygan za dziecko mniej
    by wziął. 4,20 zapłaciłem za wysłanie PITa. A picka w okienku czy może priorytetem
    pyta, znaczy się chciała mnie naciągnąć na kasę.

  • 3. Data: 2015-05-01 17:39:04
    Od: dolniak <d...@g...com>

    No to co powiesz,jak ci listonosz zamiast do skrzynki-pod skrzynką zostawi?
    Wiem,nie wolno mu.
    Ale musialbyś zobaczyć,jak wygląda wielce ozdobne ogrodzenie z powtykaną
    korespondencją,szczególnie po deszczu.Jak wiatr awiza gania.

    A po grzyba zeznanie pocztą wysylaleś?
    Bylo se internet zalożyć :)))

  • 4. Data: 2015-05-01 18:15:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-01 17:39, dolniak pisze:
    > A po grzyba zeznanie pocztą wysylaleś?
    > Bylo se internet zalożyć :)))

    Nie wiem, jak teraz, ale kiedyś PIT-y wysyłało się pocztą bezpłatnie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-05-01 18:39:34
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 maja 2015 17:39:06 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    > Ale musialbyś zobaczyć,jak wygląda wielce ozdobne ogrodzenie z powtykaną
    korespondencją,szczególnie po deszczu.Jak wiatr awiza gania.

    Co roku jest losowanie kto ostatni wysyła PITa. W tym roku wylosowałem ten zaszczyt.
    A tak przy okazji to poczta ze swoim podejściem do klienta zwyczajnie mnie wkurwia.
    na dodatek Ty wyjeżdżasz z tekstem o szacunku do koperty z kruka z wezwaniem do
    zapłaty.

  • 6. Data: 2015-05-01 19:31:34
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> w wiadomości
    news:mi08q9$d2g$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Nie wiem, jak teraz, ale kiedyś PIT-y wysyłało się pocztą bezpłatnie.
    Od kilku lat (10 lat?) trzeba płacić za wysyłkę PIT-u pocztą.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 7. Data: 2015-05-01 19:36:25
    Od: dolniak <d...@g...com>

> [...]
    wkurwia. na dodatek Ty wyjeżdżasz z tekstem o szacunku do koperty z kruka z wezwaniem
    Qmam,żeś wqkrwion.Bylo przeczytać text jeszcze raz,na spoko.
    3/4 tekstu bylo o pożytku z poprawnego oznaczenia swojego budynku.W większych
    miastach ma to mniejsze znaczenie,bo jest kogo spytać.Ale i tam numeracja bywa
    popaprana.A jesli świeży doręczyciel ma 100 listów do doręczenia,to ile czasu wypada
    na jeden?A na wsi?Ja dziennie robilem 80-120 km-po ogarnięciu terenu.
    Ale wtedy pól gminy znalem na pamięć.
    O braku skrzynek:ja i większość doręczycieli mamy glęboko w poważaniu ,co się stalo z
    listem,który wsadzilem w bramę.Moglem nie wsadzać-GPS i tak pokaże,że bylem przed
    furtką,i o której.Ale nie-ja mendzie jeszcze gumką umocuję.Niech moknie,a co!A co
    można odczytać z rozmokniętego awiza,to nie moja sprawa.
    I oto chodzilo.
    pozdro dolniak
    P.S. Czekam,aż jakiś milośnik psów się odezwie.Mam z nimi na pieńku...

  • 8. Data: 2015-05-01 19:44:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 17:18:49 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    by wziął. 4,20 zapłaciłem za wysłanie PITa. A picka w okienku czy może priorytetem
    pyta, znaczy się chciała mnie naciągnąć na kasę.

    Internet masz, komputer masz, a wysylasz PITa poczta. Ogarnij sie kogutek - ja
    od chyba 3 lat wysylam wszystko przez e-deklaracje.gov.pl elektronicznie - zero
    problemow i w kapciach sprzed kompa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-05-01 19:49:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 19:36:26 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:

    > 3/4 tekstu bylo o pożytku z poprawnego oznaczenia swojego budynku.W większych
    [...]
    > P.S. Czekam,aż jakiś milośnik psów się odezwie.Mam z nimi na pieńku...

    Mam duuuuzy oswietlony numerek na domu - zaden listonosz nie przeoczy.
    I mam tez psa i lubie. Ale nie wiem co bym Ci tam mial zarzucic - furtke mam
    na slupku, a pies biega za brama. Nie widze nic zlego w tym ze "gazujesz"
    po psie ktory lata sobie luzem. Moj pies to killer - wjebalby w calosci
    kazdego kto wlazlby na plac, a moja listonoszka tak go sobie ulozyla ze
    jak przyjezdza to pies siedzi pod furtka, macha ogonem i jest zadowolony.
    Jeszcze pare miesiecy i jej bedzie lape przez furtke podawal... Za to pies
    sasiada taki maly pyrtek niby nie grozny ale biega caly czas na zewnatrz, a
    plotu niet. Raz listonoszke juz ugryzl. Dlatego w ogole mnie nie dziwi,
    ze masz przy sobie gaz do obrony. Niemniej tak naprawde gazowac trzebaby
    wlasciciela tego psa, bo sam pies jest tu bez winy - byloby sprawiedliwiej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2015-05-01 19:50:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 19:49:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > furtke mam na slupku,

    Skrzynke znaczy :D

    --
    Adam Sz.