  • 1. Data: 2014-08-26 09:48:30
    Temat: Malowanie betonu- takie spostrzeżenie;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Co jakiś czas pada tu na grupie pytanie o farby do betonu-np. na posadzkę w garażu.
    Są dedykowane farby do tego ale dość drogie.
    A ja zaobserwowałem taką rzecz: chyba już 3 lata temu malowałem płot farbą do drewna-
    teraz to się nazywa Vidaron- wcześniej miało inną nazwę.
    Podczas malowania bramy w kilku miejscach pochlapałem betonowe krawężniki przed
    wjazdem na posesję. Tak od 3 lat te krawężniki są pochlapane, deszcz, śnieg i słońca,
    autem tez normalnie jak wjeżdżam na posesję to po tym się jeżdzi. A kolor ciągle
    jest i farba nie złazi.
    Więc tak sobie myślę że mógłby to być niezły patent na pomalowanie podłogi w np.
    garażu. U mnie akurat mam podłogę z kostki betonowej to i malować nie musze ale jak
    ktoś ma wylana betonową to może warto zaryzykować.

  • 2. Data: 2014-08-26 11:19:49
    Temat: Re: Malowanie betonu- takie spostrzeżenie;)
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-26 09:48, Kris pisze:
> [...]
    garażu. U mnie akurat mam podłogę z kostki betonowej to i malować nie musze ale jak
    ktoś ma wylana betonową to może warto zaryzykować.

    Ale poza zmianą koloru jakie to będzie miało właściwości?
    Bo w/g mnie żadne. Taka farba zadziała jak pigment.

  • 3. Data: 2014-08-26 11:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 11:19:49 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    > Ale poza zmian� koloru jakie to b�dzie mia�o w�a�ciwo�ci?
    > Bo w/g mnie �adne. Taka farba zadzia�a jak pigment.

    Pewnie tak.
    Ale w sumie o jakie właściwości chodzi przy malowaniu posadzek betonowych np.
    betondurem?- a często tu takie pytania padają.
    Chyba też tylko o wizualne.

  • 4. Data: 2014-08-26 11:45:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 11:38:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ale w sumie o jakie właściwości chodzi przy malowaniu posadzek betonowych np.
    betondurem?- a często tu takie pytania padają.

    > Chyba też tylko o wizualne.

    e tam
    1. zeby sienie pylilo (np. przy zamiataniu)
    2. dalo sie wymyc/wyytrzec, np. z ropopochodnych substancji

    u mnie w garazu pomoglo troche pomalowanie jakims gruntem, pozniej kupilem najtansza
    wykladzine PCV (?)

    WS