  • 1. Data: 2019-04-11 17:33:29
    Temat: Malowanie drewnianych okien farbą olejną z dekorala.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pojechałem do domu do mamy.
    Znaczy stary dom stare drewniane okna.
    Przeczyściłem okna tak że miejscami była goła decha.
    Pomalowałem.
    Wróciłem po kilku godzinach i powiedziabym że nie było malowane.

    Jak/ czym się maluje takie okna?
    Wałkiem nie da rady bo są ozdobne.
    Pędzel dałą pani w sklepie.

  • 2. Data: 2019-04-11 20:07:48
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 17:33, Bolko pisze:
> [...]
    > Pomalowałem.
    > Wróciłem po kilku godzinach i powiedziabym że nie było malowane.

    skoro pierwsza warstwa zagruntowała ju drewno do którego się
    doszlifowałeś, to teraz przeszlifuj ale delikatnie sterczące sztywne
    włoski i pomaluj tym samym.
    drewno szlifowane papierem zawsze maluje się 2x ze szlifowaniem pomiędzy
    malowaniami