  • 1. Data: 2015-04-09 08:35:37
    Temat: Malowanie ogrodzenia kutego - czym i podmówówki
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    WItam
    Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?
    I mam podmórówke - czy ją malować czy wymienić - jak malować to jaka
    farba. ( wolałbym malować )
    Wygląda to tak:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35c9bea7612473d2
    .html

  • 2. Data: 2015-04-09 23:36:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2015 08:35:37 +0200, Mikołaj napisał(a):

    > WItam
    > Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=farba+do+element
    %C3%B3w+kutych

    > I mam podmórówke

    A ja "bul" głowy...

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 3. Data: 2015-04-10 01:31:16
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > A ja "bul" głowy...

    Mikołaj ma (prawdopodobnie) fazę wstępną poważnej zarazy, a w Twojej głowie
    jaki płyn wydaje takie dźwięki ? ;)

    Pozdr.
    JBP

  • 4. Data: 2015-04-10 17:33:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 01:31:16 +0200, JBP napisał(a):

    > Mikołaj ma (prawdopodobnie) fazę wstępną poważnej zarazy, a w Twojej głowie
    > jaki płyn wydaje takie dźwięki ? ;)

    Komorówka 3-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 5. Data: 2015-05-15 09:09:29
    Od: j...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 08:35:42 UTC+2 użytkownik Mikołaj napisał:
> [...]
    > Czym najlepiej pomalować ogrodzenie kute ?
    > I mam podmórówke - czy ją malować czy wymienić - jak malować to jaka

    Ogrodzenie to najlepiej proszkowo lub zanurzeniowo - oddać do malowania. Albo do
    ocynkowania co powinno zapewnić znacznie lepszą ochronę bo warstwa cynku ma szansę
    pokryć miejsca do których lakiery nie dotrą. Podmurówkę - jakąś farbą elewacyjną.
    Można to najpierw zaimpregować jakimś akrylem lub szkłem wodnym żeby nie piło tej
    farby. Na podmurówki można też ewentualnie nałożyć jakieś obróbki blacharskie (może
    dzwonić w czasie deszczu) co zabezpieczy je przed przemakaniem, można wyłożyć to
    jakimś drewnem egzotycznym, gresem, glazurą, płytami z konglomeratów, obróbkami
    kamieniarskimi, pokryć tynkiem żywicznym mozaikowym, płytami ze szkła.... Wszystko
    zależy od fantazji i zasobności.