  • 1. Data: 2014-08-08 14:41:12
    Temat: Malowanie stołu
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Witam, taka ława:
    http://allegro.pl/ikea-leksvik-lawa-krakow-i44777081
    34.html

    jak ją malować po zeszlifowaniu? To sosna, ale jak dobrać kolor (bejca czy
    bezbarwny), poradzicie?

    Piotr.

  • 2. Data: 2014-08-09 07:46:13
    Temat: Re: Malowanie stołu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 14:41:12 UTC+2 użytkownik Piotr napisał:

    > jak jďż˝ malowaďż˝ po zeszlifowaniu? To sosna, ale jak dobraďż˝ kolor (bejca >czy >
    bezbarwny), poradzicie?
    Kwestia gustu.
    Możesz bejcą, możesz akrylem, możesz lakierobejcą.
    I to i to kolorów do wyboru masz mnóstwo.
    A możesz tylko lakierem.
    Matowym lub błyszczącym
    Jak wolisz.
    Ja bym oszlifował i matowym lakierem bezbarwnym pomalował. Ale jak tam kto woli

  • 3. Data: 2014-08-09 23:04:44
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-08 14:41, Piotr pisze:
> [...]
    34.html

    > jak ją malować po zeszlifowaniu? To sosna, ale jak dobrać kolor (bejca

    Według mnie bezbarwny. Szkoda zamalowywać słoje drewna.

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-08-10 10:34:06
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Krycha wrote:
    34.html

    > Według mnie bezbarwny. Szkoda zamalowywać słoje drewna.
    >
    > Krycha.

    też tak uażam - chociaż widziałem ostatnio pomalowane parapety
    lakierem z lekkim zabarwieniem na biało - nadal przeźroczysty ale ma
    taki fajny odcień

    jeffrey