  • 1. Data: 2016-06-05 07:08:24
    Temat: Mebel do spania - jaki?
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    W ramach odnowienia mieszkania chcę także zmienić miejsce
    do spania, żeby na stare lata :-) było wygodniejsze.
    Założenia:
    Tapczan/wersalka/sofa lub tp. (szczerze powiedziawszy nie wiem
    czym się różnią w szczegółach - ważne przy szukaniu wg klucza)
    będzie stał(a) wzdłuż ściany, więc narożnik odpada.
    Ma się nadawać do:
    - spania (miejsce 1-osobowe, ale szerokie, np. 120 cm.)
    - możliwość baaardzo łatwego składania/rozkładania w celu
    zmniejszenia wystawania na pokój w ciągu dnia i chowania
    pościeli
    - oglądania telewizji, więc wyobrażam sobie jakąś część z jednego
    lub drugiego końca do takiego rozkładania (też bardzo łatwego)
    żebym mogła położyć się prostopadle do ściany - tylko wtedy
    oglądanie TV będzie wygodne.
    Dobrze by także było żeby można było wybrać materac - chcę żeby
    był jak najlepszy (początki problemów z kręgosłupem lędźwiowym).

    Wiem, że w sumie to musi kosztować, ale nie zamierzam oszczędzać.

    Czy ktoś mógłby mi polecić czego szukać - w Internecie i sklepach?
    Jak nazywa się mebel spełniający moje oczekiwania?

    Czy warto robić mebel na zamówienie - jeśli tak, to gdzie w W-wie?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2016-06-05 12:36:44
    Temat: Re: Mebel do spania - jaki?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 07:08:24 +0200, Zocha napisał(a):

> [...]

    > Jak nazywa się mebel spełniający moje oczekiwania?
    >
    > Czy warto robić mebel na zamówienie - jeśli tak, to gdzie w W-wie?

    Niestety, ponieważ masz szerokie oczekiwania (w tym najważniejsze - "na
    stare lata"), to pozostaje tylko łóżko rehabilitacyjne z pilotem.

  • 3. Data: 2016-06-05 13:03:56
    Od: "Zocha" <...@...com.pl>

    > Niestety, ponieważ masz szerokie oczekiwania (w tym najważniejsze - "na
    > stare lata"), to pozostaje tylko łóżko rehabilitacyjne z pilotem.

    W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy, które oznaczają żart.
    Myślałam, że o tym wiesz.

    Zocha

  • 4. Data: 2016-06-05 13:49:46
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-06-05 13:03, obywatel Zocha uprzejmie donosi:

    http://kokopelia.pl/wp-content/uploads/2013/05/jak_s
    chować_łóżko_kokopelia_-3.jpg

    > W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy,

    Nie w tym.

  • 5. Data: 2016-06-05 16:56:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2016 13:03:56 +0200, Zocha napisał(a):

    > W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy, które oznaczają żart.

    Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
    jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
    podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

    > Myślałam, że o tym wiesz.

    Jak wyżej. Ja nie żartowałam, więc mi one po co.

  • 6. Data: 2016-06-05 16:57:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2016 13:49:46 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2016-06-05 13:03, obywatel Zocha uprzejmie donosi:

    > http://kokopelia.pl/wp-content/uploads/2013/05/jak_s
    chować_łóżko_kokopelia_-3.jpg

    > Nie w tym.

    A może coś doradzisz w kwestii spania na starość?

  • 7. Data: 2016-06-05 17:13:53
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-05 o 16:56, Ikselka pisze:

    > Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
    > jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
    > podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

    Ja z łatwo otwierających się mebli do spania na starość to tylko znam
    jeden. Najlepszy z jesionu.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2016-06-05 17:19:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na stare lata wszyscy cierpia na bezzsenosc. To po co na stare lata mebel do spania?

  • 9. Data: 2016-06-05 17:38:18
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-06-05 17:13, obywatel wolim uprzejmie donosi:

    I tivi też można pooglądać.
    http://fakty.interia.pl/galerie/ciekawostki/trumny-d
    o-wyboru-zdjecie,iId,995391,iAId,70914

  • 10. Data: 2016-06-05 17:55:24
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    chować_łóżko_kokopelia_-3.jpg

    > A może coś doradzisz w kwestii spania na starość?

    Tylko umiejącym czytać.