  • 1. Data: 2018-09-06 18:53:58
    Temat: Młoda trawa - kiedy kosić?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Pięknie wyrosła mi nowa trawa na trawniku przed domem :-)
    Oczywiście nie zanotowałem daty wysiewu, ale mówiąc z głowy, czyli z
    niczego siew był 4 tygodnie temu.
    Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej
    jeszcze podrosnąć?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-09-06 19:12:21
    Temat: Re: Młoda trawa - kiedy kosić?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek pyta:

> [...]
    > niczego siew był 4 tygodnie temu.
    > Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej

    Kosić.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-09-06 19:15:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2018 o 18:53 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Najwyższe źdźbła mają po 15-20 cm. Jak radzicie? Kosić, czy dać jej
    > jeszcze podrosnąć?

    Łomatko! a to ma być trawnik czy łąka? - ja bym ją skrócił o 1/3 gdy miała
    10cm.
    Nie ma na co czekać - jest ciepło, jeszcze Ci się zagęści. Tnij, tylko
    ostrym nożem (żeby jej nie powyrywać z korzeniami).

    TG

  • 4. Data: 2018-09-08 10:31:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.09.2018 18:53, Jacek pisze:

    > Kosić, czy dać jej jeszcze podrosnąć?

    Żyj i daj żyć innym. Niech dojrzeje, wyda
    owoc ("po owocach ich poznacie"), potem rżnij.
    A może masz dość koszenia trawy? Zapuść sobie
    łąkę w ogrodzie. O, taką:

    https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

  • 5. Data: 2018-09-08 18:59:10
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    collie wrote:

    > Żyj i daj żyć innym. Niech dojrzeje, wyda
    > owoc ("po owocach ich poznacie"), potem rżnij.
    > A może masz dość koszenia trawy? Zapuść sobie
    > łąkę w ogrodzie. O, taką:
    >
    > https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

    Dobrze się czujesz?

    --
    Pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2018-09-10 13:42:48
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2018-09-08 10:31, collie pisze:
    Zapuść sobie
    > łąkę w ogrodzie. O, taką:
    >
    > https://zapodaj.net/47be2bb3d8168.jpg.html

    Właśnie się zastanawiam na taką. Jaka to kompozycja?
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-09-10 15:28:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.09.2018 18:59, Twardy pisze:

    > Dobrze się czujesz?

    Że odpowiem Ci po żydowsku - pytaniem na
    pytanie: u Ciebie w domu wszyscy zdrowi?

  • 8. Data: 2018-09-11 09:51:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.09.2018 o 13:42, krak pisze:
    > W dniu 2018-09-08 10:31, collie pisze:
    >  Zapuść sobie

    > Właśnie się zastanawiam na taką. Jaka to kompozycja?
    Z założeniem takiej łąki może być pewien problem, bo mieszanka roślin
    rośnie, jak sama chce. U mnie na przykład oprócz trawy jest babka,
    stokrotki, knieć, skrzyp, jakieś osty no i wszędobylski mniszek.
    Tak więc uroda takiej przydomowej łąki może się okazać Martą Gesler
    zamiast Moniki Bellucci.
    Jacek

  • 9. Data: 2018-09-11 15:23:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2018-09-11 09:51, Jacek pisze:

    > Tak więc uroda takiej przydomowej łąki może się okazać Martą Gesler zamiast Moniki
    > Bellucci.

    Każda potwora znajdzie swego amatora. ;)

  • 10. Data: 2018-09-11 20:04:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.09.2018 o 15:23, collie pisze:
    > Każda potwora znajdzie swego amatora. ;)
    Jest takie powiedzenie, ale ja się z tym nie zgadzam.
    Jeżeli coś/ktoś ma dla mnie wartość ujemną, to tego unikam. Od Marty G.
    wolę celibat. Lepsze zero, niż minus.
    Jacek