  • 1. Data: 2019-01-01 17:52:42
    Temat: Mlotowiertarka Bosch 2-26 i klony
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Uzywa lub uzywal ktos z was takiej mlotowiertarki?
    https://allegro.pl/oferta/mlotowiertarka-mlot-udarow
    y-wiertarka-sds-2500w-6968400915

    Jest to bezczelna kopia Boscha 2-26 DFR. Wystepuje pod przeroznymi nazwami
    (eurotec, best, kalibr), zaleznie ktory importer jakie logo sobie zamowi u
    majfrendow ;)

    Tyle ze ta wiertarka kosztuje 200zl a oryginalny bosch 700zł

    Widzialem tez na jutubie filmik jakiegos Ruska, ktory rozkreca obie
    wiertarki i wychodzi mu na to ze w srodku tez sa niemal identyczne.
    https://www.youtube.com/watch?v=Nk0Lc-QuqnA
    Nie jest to zatem tylko jakas zewnetrzna atrapa. Choc metalowe elementy
    raczej nie maja tej samej wytrzymalosci i dokladnosci.

    Jednak jakos watpie, ze ten klon padnie po wywierceniu 50 otworow i skuciu
    5m2 plytek. Zatem czy jest sens kupowac do remontu mieszkania oryginalnego
    boscha?

    Pzdr

  • 2. Data: 2019-01-01 18:10:05
    Temat: Re: Mlotowiertarka Bosch 2-26 i klony
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    miumiu pisze tak:

    > Jednak jakos watpie, ze ten klon padnie po wywierceniu 50 otworow
    > i skuciu 5m2 plytek. Zatem czy jest sens kupowac do remontu
    > mieszkania oryginalnego boscha?

    No nie ma sensu skoro można kupić dwie i jeszcze zostanie.
    Tyle że zaśmieca się planetę plastikiem.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2019-01-01 20:14:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 18:10:12 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > No nie ma sensu skoro można kupić dwie i jeszcze zostanie.
    > Tyle że zaśmieca się planetę plastikiem.

    Tylko co z tego że masz sprzęt jak nie wiesz jak długo pochodzi.
    Pytanie jak daleko masz dio sklepu.
    Ja mam niedaleko i nie potrzebuje do zastosowań profsjonalnych.
    I przez ostatnie 10 lat załatwiłem chyba z 5 wiertarek takich za 50zł
    i zawsze mnie wkurzało żę padały jak zrobiłem jedną dziurę
    a potrzebowałem jeszcze dwie.
    Dlatego ostatnio odżałowałem i kupiłem za 200zł.

  • 4. Data: 2019-01-01 21:13:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 20:14, Bolko pisze:

> [...]
    > i zawsze mnie wkurzało żę padały jak zrobiłem jedną dziurę
    > a potrzebowałem jeszcze dwie.
    > Dlatego ostatnio odżałowałem i kupiłem za 200zł.

    Ale młotowiertarki są bardziej odporne, ja kupiłem taką za 240zł w Casto
    ale było to 10 lat temu i spokojnie całą budowę przeżyła, kucie i wiercenie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2019-01-01 21:27:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Tylko co z tego że masz sprzęt jak nie wiesz jak długo pochodzi.
    > Pytanie jak daleko masz dio sklepu.

    no to mówię od razu dwie w ciemno kupować ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2019-01-01 21:41:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > no to mówię od razu dwie w ciemno kupować ;)
    >
    > --
    > Piotrek
    >
    > Let me see your war face.

    A jak sie dwie popsuja to z tego co zostalo zlozy sie trzecia ;)

    Pzdr

    PS Kupilem, ciekawe co z tego bedzie. Na dzien dobry pewnie ja rozkrece zeby
    zobaczyc co ma w srodku ;)

  • 7. Data: 2019-01-01 21:51:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > PS Kupilem, ciekawe co z tego bedzie. Na dzien dobry pewnie ja rozkrece zeby
    > zobaczyc co ma w srodku;)

    Mam ją i użytkuje od 3 lat na dwóch budowach.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2019-01-01 22:08:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    miumiu pisze tak:

    > A jak sie dwie popsuja to z tego co zostalo zlozy sie trzecia ;)

    Nie nie kohany. Czeba być twardym. Jak mu się zepsuje pierwsza idziemy
    uzupełnić zapasy i kupujemy następną. Tak jak z cukrem.

    I nadal stówka w kieszeni :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2019-01-01 23:42:18
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 01-01-2019 o 17:52, miumiu pisze:
> [...]
    > 5m2 plytek. Zatem czy jest sens kupowac do remontu mieszkania oryginalnego

    Kupiłem do firmy taki model pod marką Blaukraft:
    https://allegro.pl/mlotowiertarka-pneumatyczna-mlot-
    bph800-blaukraft-i7514821379.html

    Nie była oszczędzana, przy przewiercaniu się przez stropy aż parzyła w
    ręce. Przez 5 lat uszkodził się przełącznik funkcji (naprawa 20 zł) oraz
    wyłamałem mocowanie uchwytu SDS, ponieważ wyginałem na boki zakleszczone
    wiertło (koszt 40 zł w serwisie).

    Na czas naprawy kupiłem model podobny do Twojego i od 2 lat pracuje bez
    problemu:
    https://allegro.pl/oferta/mlotowiertarka-pneumatyczn
    a-mlot-bph780-blaukraft-7679405996

    yabba

  • 10. Data: 2019-01-01 23:51:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dwa lata gwarancji jest na wiertarke. Jak sie popsuje to idzie sie wymienic na nowa.