  • 1. Data: 2015-10-05 00:41:44
    Temat: Moc przylacza i gniazdka w garazu
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Po sasiedzku na pl.misc.samochody gadaja o ladowaniu aut elektrycznych
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/0nzNRTfGP9c
    i dyskusja zdryfowala nieco na budownictwo :)

    Ciekawe jak rynek elektrykow sie rozwinie w najblizszych dekadach.

    bajcik

  • 2. Data: 2015-10-05 09:09:59
    Temat: Re: Moc przylacza i gniazdka w garazu
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ciekawe jak rynek elektrykow sie rozwinie w najblizszych dekadach.

    "jakie akku do hybrydy polecacie a jakie do elektrycznego i czy można kupić
    jeden komplet i przekładać, żeby było taniej"

    :)

  • 3. Data: 2015-10-05 09:38:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-05 o 09:09, zhbick pisze:
    > "jakie akku do hybrydy polecacie a jakie do elektrycznego i czy można kupić
    > jeden komplet i przekładać, żeby było taniej"
    Raczej: na eBayu tanio kupiłem 1000 chińskich "paluszków" NiMH. Jak z
    tego zrobić pakiet do mojej hybrydy? :->

    Maciek

  • 4. Data: 2015-10-05 11:48:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    zhbick wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > "jakie akku do hybrydy polecacie a jakie do elektrycznego i czy można kupić
    > jeden komplet i przekładać, żeby było taniej"

    Jak naładować mojego elektryka z przebiegającej obok linii 400kV?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-10-05 14:16:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 11:50:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > Jak naładować mojego elektryka z przebiegającej obok linii 400kV?

    założyć plantacje pętli indukcyjnych pod linią :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=5PpszjaNF8s

    b.

  • 6. Data: 2015-10-07 15:15:50
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ciekawe jak rynek elektrykow sie rozwinie w najblizszych dekadach.
    >
    > bajcik
    "Jak zlapac piorun do mojej Tesli?"
    zapewne tez powstanie zwiazana z tym nowa kategoria Nagrod Darwina.

  • 7. Data: 2015-10-07 17:04:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 15:15:50 +0200, abn140 napisał(a):

    > "Jak zlapac piorun do mojej Tesli?"

    Piorun jest efektowny, ale mało efektywny. Wyciągniesz z niego jakieś
    40kWh.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl