  • 1. Data: 2020-05-30 21:40:39
    Temat: Moskitiera na drzwi
    Od: nnaa <l...@t...pl>

    Witam!
    Czy ktoś ma jakiś przetestowany patent/wyrób do kupienia na moskitierą do
    zamontowania w drzwiach? Nie mogę zastosować sztywnej ramki (taki domek
    na działce). Któraś z moskitier dostępnych na rynku się sprawdza, czy
    trzeba kombinować?
    Janusz Wo

  • 2. Data: 2020-06-04 00:46:40
    Temat: Re: Moskitiera na drzwi
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-30 o 21:40, nnaa pisze:
> [...]
    > zamontowania w drzwiach? Nie mogę zastosować sztywnej ramki (taki domek
    > na działce). Któraś z moskitier dostępnych na rynku się sprawdza, czy

    Może takie coś?
    https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
    2ZimNFoh-14

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 3. Data: 2020-06-04 01:20:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Akarm napisał:

    > Może takie coś?
    > https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
    2ZimNFoh-14

    To na komary, czy na biedronki?

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2020-06-04 12:56:31
    Od: hienryk <z...@g...com>

    > Może takie coś?
    > https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
    2ZimNFoh-14

    Użytkuję tego typu ustrojstwo już trzeci rok.
    I to działa !
    Trzeba się tylko wykazać starannością przy montażu - żeby magnesiki do siebie
    pasowały, przykleić taśmą rzepową brzegi moskitiery do ramy drzwi, skrócić
    odpowiednio, żeby się po ziemi końcówki nie ciągały (ja mam na dole tak z 0.5 cm
    prześwitu żeby nie przyciąć drzwiami) i obciążyłem delikatnie dwa dolne, "swobodne"
    narożniki, żeby się łatwiej te dwie płachty domykały.