  • 1. Data: 2020-10-22 18:17:03
    Temat: My tu gadu gadu 2
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    A tymczasem Germanie mają już 1328 MWh magazynu energii u samych prosumentów.
    Co oznacza, że gdyby ukraść im te naładowane magazyny, to mielibyśmy
    krajowy UPS, który mógłby podtrzymać zasilanie Polski na 3,5 minuty :P

    L.

  • 2. Data: 2020-10-22 21:12:42
    Temat: Re: My tu gadu gadu 2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > A tymczasem Germanie mają już 1328 MWh magazynu energii u samych prosumentów.
    > Co oznacza, że gdyby ukraść im te naładowane magazyny, to mielibyśmy
    > krajowy UPS, który mógłby podtrzymać zasilanie Polski na 3,5 minuty :P

    To nawet nie zdążą krzyknąć "łapać złodzieja!".

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-10-22 22:05:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 18:17, Lisciasty napisał:

    > A tymczasem Germanie mają już 1328 MWh magazynu energii u samych prosumentów.
    > Co oznacza, że gdyby ukraść im te naładowane magazyny, to mielibyśmy
    > krajowy UPS, który mógłby podtrzymać zasilanie Polski na 3,5 minuty :P

    I jak tu się dziwić, że dla przeciętnego Niemca Polak to synonim
    złodzieja, jeśli suweren nawet taki z dupy wzięty nius puentuje nie
    lekko dowcipnie za przeproszeniem: "gdyby u nas wybudować takie
    magazyny...", ale tak, że boki zrywać: "gdyby ukraść im te naładowane
    magazyny..."

  • 4. Data: 2020-10-22 22:33:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.10.2020 o 22:05, collie pisze:

    > "gdyby u nas wybudować takie
    > magazyny...",

    nie wiem jak to napisać, żeby Was zacytować, ale żeby nie wywołać gówno
    burzy. srać to. wszyscy wiedzą ze budowanie takich magazynów jest
    nieopłacalne, więc po co mamy budować. (to był cytat formy. czyli słowa
    z dupy, forma jest kalką= zero argumentów)

    czy możesz teraz łaskawie tak po łebkach policzyć ile kosztuje lokum na
    akumulatory, akumulatory z rzeczywistą sprawnością i trwałością podaną w
    liczbie ładowań lub latach, i jaki zysk można z tego mieć.
    ToMasz

  • 5. Data: 2020-10-22 23:30:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 października 2020 o 22:05:45 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    > magazyny..."
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    To ten twój pan co cie na sprężynie do budy wiąże helmut ma na imię. Oddał już to co
    jego ojciec ukradł w Polsce. Zawsze popierałem, popieram i będę popierał prywatne
    odzyskiwanie reparacji. Jak krzyczy złodziej, w tym przypadku szwab, jak go gonią.
    Łapać złodzieja krzyczy.

  • 6. Data: 2020-10-23 00:04:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 22:33, ToMasz napisał:

> [...]
    > nieopłacalne, więc po co mamy budować. (to był cytat formy. czyli słowa
    > z dupy, forma jest kalką= zero argumentów)

    Jak nie wiesz, to Ci podpowiem z dobrego serca. Zacznij tak, wielką
    literą:

    > Mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem i nie wiem co poeta miał na myśli...

    Dodam tylko, że Twemu przedpiścy zupełnie nie chodziło o budowanie
    w Polsce naładowanych magazynów.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 7. Data: 2020-10-23 00:12:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 23:30, Zenek Kapelinder napisał:

    > To ten twój pan co cie na sprężynie do budy wiąże helmut ma na imię.

    Zenek? Jaki Zenek, przecież Ty jesteś Stiopa! Tępy, bałuciarski Stiopa.

    https://www.youtube.com/watch?v=C--CuGfRNcY

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 8. Data: 2020-10-23 17:27:13
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-10-22 o 23:30, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
> [...]

    DLATEGO ZE JESTEŚ CHAMEM!

    > To ten twój pan co cie na sprężynie do budy wiąże helmut ma na imię.

    TAK JEST ZENUSIU! DO BUDY GO! DO DOŁU Z WAPNEM! PODPALIĆ! I Z KOPA! TO
    TWOJE MILICYJNE METODY.

    > Oddał już to co jego ojciec ukradł w Polsce.

    Hulajnogę? ;-)))

    > Zawsze popierałem, popieram i będę popierał prywatne odzyskiwanie reparacji. J

    Buuuhahhahahhahaha! I co zrobiłes w tym kierunku oprócz darcia ryja?

    > Tak krzyczy złodziej, w tym przypadku szwab, jak go gonią. Łapać złodzieja krzyczy.

    a zenus co? na drzewo ucieka ;-))))

    --
    Runt

  • 9. Data: 2020-10-23 17:27:58
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-10-23 o 00:12, collie pisze:

    > Zenek? Jaki Zenek, przecież Ty jesteś Stiopa! Tępy, bałuciarski Stiopa.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=C--CuGfRNcY

    zenus cierpi na kompleks małego członka ;-)))

    --
    Runt

  • 10. Data: 2020-10-23 20:49:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 października 2020 o 17:28:01 UTC+2 Runt napisał(a):

    > zenus cierpi na kompleks małego członka ;-)))
    > --
    > Runt
    >
    > Keep smilling. All's well that ends well.
    A ty pizdziak vel runt dziura w dupie cierpiałes na kompleks dużej z wypracowania
    dziury w dupie. hans pożyczył ci pieniądze i masz już ją po liftingu. Dlatego runt
    dziura w dupie jesteś. Jeszcze tylko odpracujesz na ulicy albo w bramie hansowi kasę.