  • 1. Data: 2021-07-24 15:38:07
    Temat: Myjka Karcher, czy inna?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zepsuł mi się Karcher K4. Serwis ma "ceny ryczałtowe" od 250 zł. Czyli
    za samo wzięcie na warsztat zapłacę 250 zł plus to, co wymienią. Nie
    bardzo mi się to podoba.
    Może zamiast naprawiać warto dołożyć parę groszy i kupić nową myjkę?
    Karcher mnie trochę rozczarował trwałością i myślę o innej marce.
    Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.
    Jacek

  • 2. Data: 2021-07-24 15:48:39
    Temat: Re: Myjka Karcher, czy inna?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.07.2021 15:38, Jacek wrote:
    > Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.

    Właśnie od wczoraj przeglądam, też szukam. A w jaki segment celujesz,
    podobny do K4? Riwal, Lavor?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2021-07-24 16:07:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/07/2021 15:38, Jacek wrote:
    > Tylko co?

    Parkside, jeśli do zastosowań amatorskich.

  • 4. Data: 2021-07-24 18:41:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.07.2021 16:07, heby wrote:
    > Parkside, jeśli do zastosowań amatorskich.

    Ja właśnie kupiłem NAC PWE220-LN. We Wtorek zobaczymy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2021-07-24 18:56:28
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-07-24 o 15:38, Jacek pisze:
> [...]
    > Karcher mnie trochę rozczarował trwałością i myślę o innej marce.
    > Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.

    https://www.pepper.pl/promocje/parkside-myjka-cisnie
    niowa-phdp-180-a1-3000-w-419609

    Robak

  • 6. Data: 2021-07-24 20:03:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 24 lipca 2021 o 15:38:09 UTC+2 Jacek napisał(a):
> [...]
    > Karcher mnie trochę rozczarował trwałością i myślę o innej marce.
    > Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.

    Parkside czarna(performance) ew Stanley fatmax.
    Dla parkside masz 5 lat bezproblemowej gwarancji- jak coś nie tak przysyłają nową

  • 7. Data: 2021-07-25 09:58:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > https://www.pepper.pl/promocje/parkside-myjka-cisnie
    niowa-phdp-180-a1-3000-w-419609

    W tej cenie to lepiej już K5 kupić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2021-07-25 10:43:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.07.2021 o 20:03, Kris pisze:

    > Parkside czarna(performance) ew Stanley fatmax.
    > Dla parkside masz 5 lat bezproblemowej gwarancji- jak coś nie tak przysyłają nową

    kupiłem prksida za 399zł i jest do dupy. może normy mi się zmieniły, ale
    kerchera z 1993 roku wyżej oceniałem. parkside dale więcej wody,
    skutecznie mniejsze ciśnienie. dokupiłem piaskarkę - porażka. wiadro
    piachu i żywotność jednej dyszy nie wystarcza na wypiaskowanie felgi z
    auta.
    ToMasz

  • 9. Data: 2021-07-25 11:19:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2021 o 15:38 Jacek <k...@a...com> pisze:

> [...]
    > Karcher mnie trochę rozczarował trwałością i myślę o innej marce.
    > Tylko co? Podobno Nilfisk jest niezłej jakości.

    Do Karchera masz każdą śrubkę dostępną - czy to na alle - czy w różnych
    serwisach. Są części nowe, używane - nie trzeba wszystkiego oddawać do ASO
    :-) - jak sam nie masz możliwości to Ci to naprawi Pan Mietek co serwisuje
    kosiarki.
    Czasami samodzielna naprawa to naście zł. Co się u Ciebie zepsuło?
    Kiedyś wszystko się zużyje, zepsuje - ważne aby były części dostępne.

    TG

  • 10. Data: 2021-07-25 18:12:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > Czasami samodzielna naprawa to naście zł. Co się u Ciebie zepsuło?
    > Kiedyś wszystko się zużyje, zepsuje - ważne aby były części dostępne.
    Miałem kiedyś w pracy Karchera HD1090. Szedł jak burza i się nie psuł,
    ale to linia profesjonalna. Do domu kupiłem promocyjnego K2 i stracił
    ciśnienie równo ze skończeniem się gwarancji. Potem kupiłem K7 i ten
    jest w miarę ok, (z naciskiem na "w miarę"). W ciągu 8 lat był raz w
    naprawie, która kosztowała 600 zł. Teraz usiłowałem naprawić koledze K4,
    który nie daje ciśnienia. Nie wiem, co mu dolega, bo nigdzie nie
    cieknie. Byc może któryś z zaworków puszcza. Doszedłem do wniosku, żeby
    kupić teraz coś innego, niż Karcher.
    Jacek