  • 1. Data: 2019-04-04 12:35:25
    Temat: Myjki do 500 zł
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Czy ktoś używa marketowych myjek ciśnieniowych z dolnej półki cenowej
    (powiedzmy do ok. 500 zł) i mógłby ocenić ich jakość oraz rzeczywiste
    mozliwości?
    Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i
    tarasu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-04-04 14:23:02
    Temat: Re: Myjki do 500 zł
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.04.2019 o 12:35, Maciek pisze:

> [...]
    > mozliwości?
    > Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i

    z LM, coś takiego lub podobnego: Myjka ciśnieniowa STERWINS 135HR EPW.3 135
    bar (399zł aktualnie)

    Buty tym można sobie umyć, ciśnienie tak nędzne że co najwyżej błoto, .. do
    roweru się nada - w suport nie nawalisz wody i ogólnie do delikatnych rzeczy
    bo nie uszkodzi, ja samochód tylko polewam, płuczę, a myję ręcznie (o ile w
    ogóle mam na to czas)

  • 3. Data: 2019-04-04 14:28:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.04.2019 12:35, Maciek wrote:

> [...]
    > mozliwości?
    > Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i

    Używam do tego co opisujesz myjki Lavor 160, tylko nie ten model co
    obecnie sprzedają a sprzed 4 lat.
    Sprawdza się, choć wymieniałem już w niej (po gwarancji) lance bo
    przeciekały.
    Na zimę trzymana w ciepłym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2019-04-04 16:53:43
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-04-04 o 12:35, Maciek pisze:

> [...]
    > mozliwości?
    > Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i

    Jak trafisz to:
    https://www.pepper.pl/promocje/myjka-cisnieniowa-par
    kside-2100w-lidl-74626
    Poprzedni model też już będzie ze 4 lata jak służy do drobnych spraw.

    Robak

  • 5. Data: 2019-04-04 20:01:53
    Temat: Re: Myjki do 500 z
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > //\/\aciek
    > docktor(a)poczta.onet.pl
    sprawdz jutro w netowym sklepie lidla.
    ponoc otwieraja. moze bedzie myjka.
    a widze ze ktos tu ja poleca......

  • 6. Data: 2019-04-05 18:19:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Apr 2019 20:01:53 +0200, abn140 napisał(a):

    > sprawdz jutro w netowym sklepie lidla.

    Nie ma niestety, choć akcesoria są.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2019-04-06 02:00:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-04 o 12:35, Maciek pisze:
    > Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i
    > tarasu.
    Miałem jakiegoś marketowego Black&Decker. Różnica miedzy czymś za 500zł,
    a porządna myjką nie leży w ciśnieniu (bo wszystkie mają podobnie
    130-140 bar), tylko w wydajności. I trwałości. Gdybym teraz miał kupować
    jakąś tanią, to... bym nie kupił. Użyteczność niewiele lepsza od węża
    ogrodowego. No dobra, kostkę bauma umyjesz, ale mało wydajną myjką
    zajmie to wieki. Elewację podobnie. Całą resztę równie dobrze ogarniesz
    zwykłym wężem ogrodowym. Nie da się samochodu umyć żadną myjką tak, jak
    gąbką/szczotką. Opłukać z błota/kurzu owszem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2019-04-06 08:03:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2019 02:01:02 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
> [...]
    > zwykłym wężem ogrodowym. Nie da się samochodu umyć żadną myjką tak, jak
    > gąbką/szczotką. Opłukać z błota/kurzu owszem.

    podpisuję sie pod powyższym. Mialem myjkę marketową niedużą - kompletny niewypał.
    Silny, wystarczający do pracy, strumien miała przy 2mm strumieniu wody. Przy wiekszym
    - nie dawala rady. No to umyj cokolwiek paskami 2mm-owymi.
    Oddałem, i jeszcze sie musialem prosic zeby zabrali :)
    Teraz mam https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artyku
    ly/porzadki-i-chemia/urzadzenia-wysokocisnieniowe/my
    jki/myjka-wysokocisnieniowa-macallister-2100-w-140-b
    ar.html
    jest dużo lepsza, a i tak gdybym wiedział jak działa to bym nie kupił. Jest na tylko
    tylko na styk.

    b.

  • 9. Data: 2019-04-08 10:40:41
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 06.04.2019 o 02:00, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > zwykłym wężem ogrodowym. Nie da się samochodu umyć żadną myjką tak, jak
    > gąbką/szczotką. Opłukać z błota/kurzu owszem.

    Ale zdajecie sobie sprawę, że te myjki, co są na myjniach bezdotykowych
    mają grubo wyższe ciśnienia i żadna taka "domowa" w jakimś względnie
    rozsądnym budżecie nie da rady z takim zadaniem?
    Zwłaszcza, że do tych z myjni bezdotykowych, to ja też mam zastrzeżenia,
    bo wcale to aż tak super zwykle nie zmywa wszystkiego.

    Za to zastanawiam się jakie Wy potrzebujecie i do czego ciśnienia skoro
    pożyczonym od siostry Karcherem K2 objechałem pięknie z myciem zapyziały
    murek od płotu, który przez 20 lat tykany niczym nie był i zarósł
    konkretnie brudem, mchem i co tylko i bez problemu ta myjka dawała radę.
    Podobnie jak z kostką na chodniku czy... zdzieraniem farby z drewnianych
    mebli ogrodowych pod nowe malowanie. Baa... wręcz momentami to aż za
    dobrze ta farba schodziła i tam gdzie słabsze drewno było to się
    powierzchnia mocno nierówna robiła. A K2 ma ledwie bodajże 110 barów
    chyba...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2019-04-08 13:19:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 10:40:42 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Ale zdajecie sobie sprawę, że te myjki, co są na myjniach bezdotykowych
    > mają grubo wyższe ciśnienia

    Poszukaj sobie parametrów to się zdziwisz.
    wcale aż takiego dużo wyższego ciśnienia nie maja
    Z reguły w okolicach 100 bar max i wydajność do 600l/godz

    > i żadna taka "domowa" w jakimś względnie
    > rozsądnym budżecie nie da rady z takim zadaniem?
    Stanley fatmah25(145bar, 450l/godz) kosztuje ok 1300zł za kpl, kilkaset zł droższa
    jest stanley fatmax 30(160bar, 600l/godz)