  • 1. Data: 2015-06-27 12:23:21
    Temat: NTG Ciekawostka polityczna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Wybaczcie NTG, ale ostatnio na grupie modne tematy okolopartyjne a temat
    wydaje sie ciekawy:

    https://www.youtube.com/watch?v=6gbfyqKy2n4

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2015-06-27 14:35:38
    Temat: Re: NTG Ciekawostka polityczna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2015 12:23:26 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wybaczcie NTG, ale ostatnio na grupie modne tematy okolopartyjne a temat
    > wydaje sie ciekawy:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=6gbfyqKy2n4

    Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało.
    Poł roku po wyborach samorządowych a unas w radzie miasta i radzie powiatu totalne
    zamieszania. Ci co byli przeciw są teraz za a ci co byli za są przeciw;) I jakieś
    kolejne układziki między tymi co w kompani przeciw sobie byli. Szambo.

  • 3. Data: 2015-06-27 15:43:52
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Uszanowanie
    >
    > Wybaczcie NTG, ale ostatnio na grupie modne tematy okolopartyjne a temat

    Wyluzuj.
    Na koncert z rodziną się wybierz:

    http://muzyka.onet.pl/pytanie-na-sniadanie-conchita-
    wurst-po-raz-pierwszy-w-polsce/904sy5

  • 4. Data: 2015-06-27 23:32:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-27 o 15:43, Kris pisze:

    > Wyluzuj.
    > Na koncert z rodziną się wybierz:
    >
    > http://muzyka.onet.pl/pytanie-na-sniadanie-conchita-
    wurst-po-raz-pierwszy-w-polsce/904sy5

    Ble, tfu.
    Moze lepiej poszukam kempingu w Augustowie. Wiosna idzie czas kajak
    odkurzyc.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2015-06-27 23:38:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2015 23:32:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    wurst-po-raz-pierwszy-w-polsce/904sy5

    > Ble, tfu.
    > Moze lepiej poszukam kempingu w Augustowie. Wiosna idzie czas kajak
    > odkurzyc.
    Ok godz temu "kiełbas" było w TV. Oglądałem;(

  • 6. Data: 2015-06-27 23:50:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-27 o 23:38, Kris pisze:

    wurst-po-raz-pierwszy-w-polsce/904sy5

    > Ok godz temu "kiełbas" było w TV. Oglądałem;(

    Wspolczuje. :-)

    Pozdro.. TK