  • 1. Data: 2014-12-11 10:52:31
    Temat: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    No bo kto jak nie On? :-)

    http://pclab.pl/news60913.html

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-12-11 11:24:24
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-11 o 10:52, Maniek4 pisze:
    > No bo kto jak nie On? :-)
    >
    > http://pclab.pl/news60913.html

    Słabo ;)
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2014/10/vert
    u-for-bentley-absurdalnie-drogi-smartfon-dla-fanow-m
    arki

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-12-11 11:29:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 11:24:20 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2014/10/vert
    u-for-bentley-absurdalnie->drogi-smartfon-dla-fanow-
    marki

    Lamborghini, Bentley- to nie dla mnie. Jak znajdziecie do Multipli dajcie znać.
    Święta ida może Mikołaj przyniesie.

  • 4. Data: 2014-12-11 11:45:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    u-for-bentley-absurdalnie->drogi-smartfon-dla-fanow-
    marki

    > Lamborghini, Bentley- to nie dla mnie. Jak znajdziecie do Multipli dajcie znać.
    Święta ida może Mikołaj przyniesie.

    do Multipli to taki
    <http://www.complex.com/pop-culture/2014/07/the-13-u
    gliest-mobile-phones-ever-made/sierra-wireless-voq>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-12-11 13:00:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 11:45:48 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > do Multipli to taki
    > <http://www.complex.com/pop-culture/2014/07/the-13-u
    gliest-mobile-phones-ever-made/sierra-wireless-voq>

    Dzięki.
    Poszukam Generalnego Dystrybutora Na Polskę poproszę o zrobienie prezentacji i coś
    wybiorę,)

  • 6. Data: 2014-12-11 13:43:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-11 13:00, Kris pisze:
    gliest-mobile-phones-ever-made/sierra-wireless-voq>

    > Dzięki.
    > Poszukam Generalnego Dystrybutora Na Polskę poproszę o zrobienie prezentacji i coś
    wybiorę,)

    Ale tu nie chodzi o samochod. Telefon dobieramy do innych irracjonalnych
    wyborow. Jak ktos juz ma jakis przesadzony gadzet to taki telefon
    swietnie to uzupelni. Samochod akurat nie jest dobrym przykladem, bo
    chociaz dziala. Bentley w kazdym razie bardzo fajnie.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-12-11 15:32:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 13:43:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Samochod akurat nie jest dobrym przykladem, bo
    > chociaz dziala. Bentley w kazdym razie bardzo fajnie.
    Multipla też działa;) Funkcjonalna jak Bentley;)
    Właściwie bardziej funkcjonalna jak Bentley bo ma 6 miejsc w tym 3 z przodu i więcej
    przeszklenia. Filmik bym na youtube wrzucił że dwóch pasażerów ma lepszy widok przez
    przednią szybę niż w Bentleyu;)
    Na targi kulinarne w Mediolanie jeden klient Multiplą przyjechał i nie było czuć
    zapachu potraw.
    Jest tez zapewne restauracje gdzie kucharz ma Multiple a ludziska twierdza że
    jedzenie bardzo smaczne.
    Twój znajomy tez ma Multiple a pewnie nie ma Bora potwora
    ;)

  • 8. Data: 2014-12-11 16:01:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-11 15:32, Kris pisze:

    > Multipla też działa;) Funkcjonalna jak Bentley;)
    > Właściwie bardziej funkcjonalna jak Bentley bo ma 6 miejsc w tym 3 z przodu i
    więcej przeszklenia.

    Ale nie ma telefonu z szafirowym telewizorem.
    Zreszta Bentley wiecej pali, wiec musi byc lepszy. Identycznie jak bora.
    Wiecej kosztuje gotowanie to tez musi byc lepsza.

> [...]
    szybę niż w Bentleyu;)
    > Na targi kulinarne w Mediolanie jeden klient Multiplą przyjechał i nie było czuć

    Identycznie jak w Bentleyu przy wylaczonym nawiewie i z zamknietymi
    szybami na parkingu pod lasem.

    > Jest tez zapewne restauracje gdzie kucharz ma Multiple a ludziska twierdza że
    jedzenie bardzo smaczne.

    Ale jak ma diesla to troche czuc frytkami. :-)

    > Twój znajomy tez ma Multiple a pewnie nie ma Bora potwora

    A nie znajomy tylko sasiad.

    Ty tam lepiej okna dechami zabijaj. Wiac bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2014-12-11 16:13:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 16:01:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ty tam lepiej okna dechami zabijaj. Wiac będzie.
    Na razie trampolinę do trawnika przykotwiłem bardzo solidnie.
    W zeszłym roku przy Ksawerym w ostatniej chwili zdążyłem i całe szczęście bo by w
    chałupe zapewne przydzwoniła lub gdzies tam odleciała.
    Na teraz pocieszam się że Aleksandra ma być słabsza od Ksawerego..

  • 10. Data: 2014-12-11 17:30:05
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 11-12-14 16:01, Maniek4 pisze:

    > Zreszta Bentley wiecej pali, wiec musi byc lepszy. Identycznie jak bora.
    > Wiecej kosztuje gotowanie to tez musi byc lepsza.
    Nareszcie prawidłowy wniosek.
    Kartofle vel pyry nie spod bora tj. Bory oczywiście, są niejadalne...