  • 1. Data: 2016-05-30 09:03:14
    Temat: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    Samsung P50C430A taki do soboty miałem. Były tańce w salonie i ekranowi się pękło;)
    Ile może kosztować wymiana matrycy w tym tv?
    Ale tak rozmyślając nad nowym tv zastanawiam się czy projektora nie kupić.
    Ma ktoś? , użytkuje? Da się z tego normalnie oglądać telewizje?
    Jedyny kłopot u mnie że kable bym musiał przeciągnąć pod sufit ale żona o malowaniu
    salonu wspomina to i by się przy okazji zrobiło.
    Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

  • 2. Data: 2016-05-30 10:06:53
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:03:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Samsung P50C430A taki do soboty miałem. Były tańce w salonie i ekranowi się pękło;)
    > Ile może kosztować wymiana matrycy w tym tv?

    Chyba PS50C430A ? :)
    Pewnie wymiana bedzie nieoplacalna, uzywke w pelni sprawna masz za tysiaka:

    http://allegro.pl/samsung-ps50c430a1w-telewizor-plaz
    mowy-50-i6230656655.html

> [...]
    salonu wspomina to i by się przy okazji zrobiło.
    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

    Projektor moim zdaniem bezsensu - w dzien bedzie niewyraznie (w porownaniu
    do dobrego TV), pozatym projektory maja stosunkowo krotka zywotnosc drogich
    lamp (to juz "wypalajace sie" plazmy maja kilkukrotnie dluzsza zywotnosc :)

    Chyba, ze ogladasz tylko filmy / ew. sport i masz wtedy mozliwosc zaslonic
    okna etc. I nie robisz tego za czesto bo kurwica Cie strzeli. A jak zona
    oglada "m jak milosc" to juz w ogole sobie daruj - szkoda lampy na taki
    szit :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-05-30 10:12:53
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 30.05.2016 o 10:06, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > lamp (to juz "wypalajace sie" plazmy maja kilkukrotnie dluzsza zywotnosc
    Nie jestem pewny czy to cały czas jest prawda przy współczesnych
    projektorach. Już w coraz bardziej budżetowych projektorach montuje się
    LEDa dużej mocy, zamiast klasycznej lampy.

    --
    GreDi

  • 4. Data: 2016-05-30 10:16:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 10:12:54 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > Nie jestem pewny czy to cały czas jest prawda przy współczesnych
    > projektorach. Już w coraz bardziej budżetowych projektorach montuje się
    > LEDa dużej mocy, zamiast klasycznej lampy.

    Pytanie czy Kris chce wydac 3 x tyle co na dobry TV na dobry projektor?:)
    Bo tani bedzie mial taniego LEDa, ktory padnie pewnie szybciej niz porzadna
    lampa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-05-30 10:32:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >projektorach. Już w coraz bardziej budżetowych projektorach montuje się
    >LEDa dużej mocy, zamiast klasycznej lampy.

    Mam watpliwości co do jakości budżetowych ledów.

    Jendakowoż, projektor powinien być oprócz telewizora (wyłącznie oglądania
    filmów), a nie zamiast, no chyba, że ktoś w ogóle telewizji nie używa.

  • 6. Data: 2016-05-30 11:19:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 10:33:15 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jendakowoż, projektor powinien być oprócz telewizora (wyłącznie oglądania
    > filmów), a nie zamiast, no chyba, że ktoś w ogóle telewizji nie używa.

    Ok. Z projektora rezygnuje.
    Jakis konkretny model TV ktoś poleci. Tak z 50cali
    Na co teraz zwracać uwagę przy zakupie?

  • 7. Data: 2016-05-30 11:47:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 11:19:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ok. Z projektora rezygnuje.
    > Jakis konkretny model TV ktoś poleci. Tak z 50cali
    > Na co teraz zwracać uwagę przy zakupie?

    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    harp-lc-55sfe7332e.bhtml#opis
    Takie coś mi wyszukiwarka wypluła.
    Ma to jakieś wady?

  • 8. Data: 2016-05-30 12:01:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 11:47:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    harp-lc-55sfe7332e.bhtml#opis
    > Takie coś mi wyszukiwarka wypluła.
    > Ma to jakieś wady?

    Co do tv nie wypowiem sie ale jak jest wersja bez 3D to kupuj. 3D to pic
    na wode fotomontaz i odchodzi sie od tego, wiec po co placic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-05-30 12:09:16
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-30 o 12:01, Adam Sz. pisze:

    harp-lc-55sfe7332e.bhtml#opis

    > Co do tv nie wypowiem sie ale jak jest wersja bez 3D to kupuj. 3D to pic
    > na wode fotomontaz i odchodzi sie od tego, wiec po co placic ;)
    > pozdr.

    Kupowałem tv rok temu i ciężko było kupić bez 3D... Oglądałem tylko raz,
    żeby zobaczyć jaki efekt, nie jest zły, ale jakoś nigdy nie byłem fanem.

    Natomiast dla mnie mogłoby nie być anteny, ważne, żeby był smart :)

  • 10. Data: 2016-05-30 12:49:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >żeby zobaczyć jaki efekt, nie jest zły, ale jakoś nigdy nie byłem fanem.

    >Natomiast dla mnie mogłoby nie być anteny, ważne, żeby był smart :)

    Ja telewizor zupgraduje gdy duze oledy 4k zejda do sensownych cen. Zanim
    zejda meterial 4k bedzie latwiej dostepny.