  • 1. Data: 2017-04-20 13:34:22
    Temat: NTG W sprawie odradzania zakupow z innej branzy dla potomnych
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Zdecydowanie odradzam zakupy w sieci TK Maxx.

    Po radosci zakupów markowego towaru w niby lepszych cenach, czar pryska
    po pierwszej reklamacji. Oczywiste wady towaru, siec tkmaxx kwalifikuje
    jako uszkodzenia mechaniczne z oczywistej winy uzytkownika. Mam
    wrazenie, ze to wycofane serie kupione w cenie smieci i wystawione do
    sprzedazy z zalozeniem, ze i tak nic sie nie uzna.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2017-04-20 14:37:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 13:34:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > wrazenie, ze to wycofane serie kupione w cenie smieci i wystawione do
    > sprzedazy z zalozeniem, ze i tak nic sie nie uzna.

    Droga jest dość prosta
    -Powiatowy rzecznik praw konsumenta- napisze Tobie pozew do sądu(możesz sam napisać
    ale po co się w tym doktoryzować)
    -złożenie/wysłanie pozwu(koszt 30zł)
    -sprawa zaoczna czy jak to się tam zwie, z TKMaxx pewnie nikt nie przyjdzie, nie
    odwoła się więc wyrok na Twoją korzyść i za kilka dni kasa+ zwrot kosztów na koncie

    Przerabiałem tą ścieżkę kilka razy, dwa razy z CCC i kilka ze dwa razy z innymi
    sieciówkami
    Gadałem z lokalnym rzecznikiem i on mówi że to normalna strategia sieciówek-
    odrzucenie reklamacji i licza na to ze klient odpuści. Jak któryś nie odpuści i
    ząłoży sprawę to nie zgłaszają sprzeciwów/odwołań tylko grzecznie wypłacają co tam
    sąd naliczy
    Oni liczą że klientowi się nie zechce pozwu zrobić i tak jest. Sprawy o których pisze
    to np mojej mamy i siostry które odpuściły by z CCC bo "po sądach łazić nie będą".
    W ramach samodoskonalenia przeszedłem te ścieżki w ich imieniu i kasa bezproblemowo
    wygrana
    CCC to nawet na tyle bezczelny był ze nie odpowiedział na zgłoszenie z tytułu rękojmi
    w terminie 14 dni więc z automatu powinien roszczenie uznać. A nie uznawali "bo nie"
    Sam sędzia w sądzie tez mi mówił ze CCC nigdy się nie odwołuje tylko zaraz jak
    otrzymają wyrok wypłacają kasą z odsetkami i kosztami.

  • 3. Data: 2017-04-20 15:11:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-20 o 14:37, Kris pisze:

> [...]
    > Sam sędzia w sądzie tez mi mówił ze CCC nigdy się nie odwołuje tylko zaraz jak
    otrzymają wyrok wypłacają kasą z odsetkami i kosztami.

    Odebralem reklamacje w lutym i sie do dzis zastanawiam, czy mam czas i
    checi sie tym zajmowac. Na poczatek chcialem napisac pisemko w stylu
    odwolania i jakos nie moge sie zebrac. Nawet nie patrzylem ile jest
    czasu na odwolanie sie od decyzji.
    Swoja droga nie potrzebowales opinii rzeczoznawcy?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2017-04-20 16:37:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 15:11:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Swoja droga nie potrzebowales opinii rzeczoznawcy?
    Nie
    Wyglądało to mniej więcej tak:
    W pozwie było czego się domagam-(zwrot kasy, odsetek i kosztów sadowych), nikt ze
    strony w sądzie się nie zjawił, żadne pismo ze sprzeciwem nie wpłynęło to sąd uznał
    że sklep ma spełnić moje żądania.
    Oczywiście wszystko to ubrane w prawniczy bełkot, dlatego pozwy mi pisał Powiatowy
    Rzecznik Praw Konsumenta.
    Aktualnie w imieniu teścia toczę kolejną walkę.
    Teść kupił 50calowy TV, Po kilku tygodniach telewizor zaczął szwankować, teść zgłosił
    do serwisu. Przysłali kuriera, tv zabrał, serwis podobno naprawił, kurier DPD tv
    dostarczył, teść rozpakowuje a telewizor ma stłuczona matryce
    Protokół w obecności kuriera spisali, reklamacja do DPD i po kilku dniach odpowiedz
    że uznają reklamację i przyznają odszkodowanie w kwocie 1000zł bo na tyle standardowo
    ich przesyłki są ubezpieczone. Jeśli ma wyższa wartość trzeba doubezpieczyć. I
    dokładnie tak stoi w ich regulaminie.
    Kontaktuje się wiec z serwisem i pytam czemu TV za kilka tysi wysyłają przesyłka
    ubezpieczoną do 1 tys.
    Oni twierdzą ze mają umowę z DPD że ich przesyłki są wyżej ubezpieczone.
    I własnie z pomocą Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta wyjaśniamy sobie kto ma
    racje;)

  • 5. Data: 2017-04-21 22:42:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-20 o 16:37, Kris pisze:

> [...]
    > I własnie z pomocą Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta wyjaśniamy sobie kto ma

    Dzieki Kris za wskazowki. Pomysle nad tym.

    Pozdro.. TK