  • 1. Data: 2018-09-04 15:37:08
    Temat: NTG rejestrator cctv
    Od: marios <d...@f...gd>

    jeszcze zapytam,
    mam (powiedzmy że moje) chyba ze 4 kamery analogowe Samsunga w stylu
    SCO-2080R, leżą sobie nówki gdzieś w koncie.
    I magnetowid VHS ganz ctr-4024, ale to raczej do bani, lepiej cyfrowy ..

    Hybro-41 - 223zł
    https://www.genway.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi-hd-tvi-
    pal-tcp-ip-hybro-h41-4-kanaly.html

    Hikvision - 265zł
    https://www.genway.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi-hd-tvi-
    pal-ds-7104hghi-f1-4-kanaly-hikvision.html

    Jest jeszcze model Hikvision -7204..-F1 po ok. ~300

    Na necie ni czorta znaleźć jakieś opinie, może ktoś korzysta z tych?

    Netu tam nie mam, ale może coś wymyślę, aby zimą dostawać się do tego po
    necie. Monitorować będę raczej otoczenie niezamieszkałego ["starego"] domu
    niż wewnątrz (dużą kamerę będzie łatwiej dostrzec), no może jedną ukryję aby
    widzieć że już narzędzia na warsztacie posprzątał ktoś.
    (dom mam w spadku)

  • 2. Data: 2018-09-04 15:44:22
    Temat: Re: NTG rejestrator cctv
    Od: marios <d...@f...gd>

    > koncie.
    kącie.

    sorki

  • 3. Data: 2018-09-04 16:05:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 września 2018 15:37:09 UTC+2 użytkownik marios napisał:
> [...]
    > niż wewnątrz (dużą kamerę będzie łatwiej dostrzec), no może jedną ukryję aby
    > widzieć że już narzędzia na warsztacie posprzątał ktoś.

    Popatrz na olx-a. Rejestratory do kamer analogowych dostaniesz tam w cenie poniżej
    50zł
    Takie z podgladem via net i innymi bajerami.

  • 4. Data: 2018-09-04 17:44:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Sep 2018 15:37:08 +0200, marios

    > Na necie ni czorta znaleźć jakieś opinie, może ktoś korzysta z tych?

    Jeszcze nie korzystam, bo rejestrator sobie zrobiłem z kompa ITX co to
    robił mi za CarPC, ale budowę monitoruję kamerami HQVision (to prawie to
    samo co HIKVision (nawet soft prawie identyczny, acz oczywiście
    zmodyfikowali, ogólnie ujmując nieco okroili w stosunku do HIKa) i mam
    zamiar na nich cały monitoring zbudować (łącznie z rejestratorem, pewnie
    16-kanałowy będzie) to dla Ciebie mają w ofercie taki:

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/7501/rejestrator-tu
    rbo-hd-hqthd04l-720p-4kanalowy.html

    Jak widać praktycznie jeden grzyb jak ten HIK. Różnica pewnie bedzie w
    cenie jak w cyberbajcie potargujesz -- ja na kamery prawie 2x niższą cenę
    dostałem niż jest na stronie. Przy rejestratorze pewnie takiej różnicy nie
    będzie, bo i cenę ma niską, ale warto spróbować...

    BTW mam teraz dwie kamery 2Mpix
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/7199/kamera-ip-hqmp
    2040teir-2mpix.html

    miałem pociskać z resztą w ww. kierunku, ale może warto 4Mpix?
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/10773/kamera-ip-hqm
    p4040htir50-4mpx.html

    Te chyba więcej widzą w nocy niż 2Mpix, no i oczywiście wyższą
    rozdzielczość mają (choć i na te 2Mpix nie można narzekać).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-09-05 09:18:39
    Od: aaa <d...@x...pl>

    W dniu 04.09.2018 o 17:44, Myjk pisze:
    > Tue, 4 Sep 2018 15:37:08 +0200, marios

    > Jeszcze nie korzystam, bo rejestrator sobie zrobiłem z kompa ITX co to
    Niestety nie mam obecnie grama czasu na zabawy i szukam czegoś PnP.

    > robił mi za CarPC, ale budowę monitoruję kamerami HQVision (to prawie to
    [ciach]
    Chcę pojechać na tym co mam w zasadzie darmowo.
    Te kamery SCO-2080RP były chyba z 5 lat temu po 1500/szt., także dosyć
    niezłe (chyba mają podczerwień do 30-50m), wiadomo że rozdzielczość
    słabsza,ale.

    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/7501/rejestrator-tu
    rbo-hd-hqthd04l-720p-4kanalowy.html

    No włąsnie, jest kilka w tych cenach, tylko jak się kuoi to cześto
    dopiero wychodzi że w konfiguracji coś tam się nie da ustawić a może i
    padają od byle przepięcia.

    Dysk mam też darmowy, HDD 5" 500GB wyjęte z kompów które "fabrycznie"
    dostały SSD.

  • 6. Data: 2018-09-05 16:39:11
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.09.2018 o 15:37, marios pisze:
> [...]
    >

    > Jest jeszcze model Hikvision -7204..-F1 po ok. ~300
    >
    > Na necie ni czorta znaleźć jakieś opinie, może ktoś korzysta z tych?

    o ile nie trafisz na jakieś gówno totalne (małe szanse) to będzie
    działać i tyle. Tyle że słabo. montowałem monitoring w sklepie. dawno
    temu używając starych ale bardzo dobrych kamer analogowych i na kadrze w
    którym widać gębę i kasę, można było rozróżnić banknot od monety. Parę
    lat temu montowałem kamery cyfrowe 720p i na kasę 960p i teraz można
    odczytać jaki to banknot. stary rejestrator z kamerami sprzedałem za
    100zł. nowy kupiłem za 30 usd i kamery po 17-25usd. jak bym miał teraz
    to robić, to kupiłbym kamery ptz z gniazdami na microsd

    ToMasz

    PS
    kup jakiś używany, znany... z dużą ilościa opinni