  • 1. Data: 2015-10-09 18:14:34
    Temat: Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Właśnie wyrwałem takie drzwiczki w domu rodziców, więc sprawa jest
    pilna. :-D Komin odprowadza spaliny ze zwykłego kotła węglowego, otwór
    na drzwiczki znajduje się około 15 cm poniżej ujścia spalin z kotła.
    Czego użyć do wklejenia ich w komin aby było to "zgodne ze sztuką"?

  • 2. Data: 2015-10-09 21:02:32
    Temat: Re: Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 października 2015 18:15:02 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    > na drzwiczki znajduje się około 15 cm poniżej ujścia spalin z kotła.
    > Czego użyć do wklejenia ich w komin aby było to "zgodne ze sztuką"?

    Zaprawa szamotowa.
    https://www.google.pl/search?q=zaprawa+szamotowa&oq=
    zaprawa+szamotowa&aqs=chrome..69i57j0l5.7292j0j4&sou
    rceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8