  • 1. Data: 2021-02-28 20:54:31
    Temat: Naklejki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pewnie trochę nie w temacie grupy ale wiem że tu ssą tacy którzy pomogą;)

    Robię pewne drobiazgi z drewna i chciałbym to jakoś oznaczyć
    W sensie jakaś naklejeczka czy coś w ten deseń.
    Naklejona na drewniany element który będzie później stał na zewnątrz więc jakieś cos
    odporne na warunki atmosferyczne.
    Może naklejka to zły pomysł, może jakaś tabliczka, pieczątka czy cos w ten deseń?
    Wielkość połowy wizytówki mniej więcej
    Podpowie ktoś coś?

  • 2. Data: 2021-02-28 21:30:42
    Temat: Re: Naklejki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris robi pewne drobiazgi z drewna i chciałby to jakoś oznaczyć:

    > Wielkość połowy wizytówki mniej więcej
    > Podpowie ktoś coś?

    Ceny ploterów laserowych dających sobie radę z drewnem zaczynają
    się od kilkuset złotych.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2021-02-28 21:55:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c0e65425-90c6-49c0-ba17-46c1b3880b32n@googlegr
    oups.com>
    user Kris pisze tak:

    > W sensie jakaś naklejeczka czy coś w ten deseń.
    > Naklejona na drewniany element który będzie później stał na
    > zewnątrz więc jakieś cos odporne na warunki atmosferyczne. Może
    > naklejka to zły pomysł

    Naklejka drewna się nie trzyma. Wypal znak jak komboje na krowie.

    --
    Piter

    gosc w dom woda w zupe

  • 4. Data: 2021-02-28 22:47:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/02/2021 20:54, Kris wrote:
    > Podpowie ktoś coś?

    Naklejka z tworzywa + zszywacz. W zasadzie tak się często znakuje
    drewniane elementy w sklepach budowlanych.

  • 5. Data: 2021-02-28 23:08:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 28.02.2021 o 21:55, PiteR napisał:

    > Naklejka drewna się nie trzyma.

    Cztery gwoździki i się trzyma. Nawet drzewa.

    https://zapodaj.net/5595328fd52ad.jpg.html

    --
    Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
    (Siara)

  • 6. Data: 2021-02-28 23:20:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:nyy4mg5bp61r$.qk85ewy9cir6$.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Cztery gwoździki i się trzyma. Nawet drzewa.

    o odezwał się mędrzec
    na czoło sobie przybij debilu :)

    --
    Piter

    przez zoladek do serca, jak powiedzial morderca

  • 7. Data: 2021-02-28 23:53:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 28.02.2021 o 23:20, PiteR napisał:

    > o odezwał się mędrzec
    > na czoło sobie przybij debilu :)

    Vide stopka. Ciulu nieuczony.

    --
    ????? ?a ???!
    (życzenie starocerkiewnosłowiańskie)

  • 8. Data: 2021-03-01 09:42:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-02-28 o 11:54 -0800, Kris napisał:
> [...]
    > więc jakieś cos odporne na warunki atmosferyczne. Może naklejka to
    > zły pomysł, może jakaś tabliczka, pieczątka czy cos w ten deseń?

    Proponuję poszukać w narzędziach/plakietkach do cechowania drewna, może
    coś podpasuje.

    Mateusz

  • 9. Data: 2021-03-03 10:00:49
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-28 20:54, Kris wrote:
    > Pewnie trochę nie w temacie grupy ale wiem że tu ssą tacy którzy pomogą;)
    >
    > Robię pewne drobiazgi z drewna i chciałbym to jakoś oznaczyć

    za parę złotych masz pieczątki, do wyboru różne rozmiary i kolory tuszu,
    można też dać sobie wyfrezować metalową i wypalać

    wszystko zależy od ilości detali które mają być widoczne, oraz tego jak
    często i ile chcesz oznaczać

  • 10. Data: 2021-04-22 14:43:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 28.02.2021 o 20:54, Kris pisze:
> [...]
    cos odporne na warunki atmosferyczne.
    > Może naklejka to zły pomysł, może jakaś tabliczka, pieczątka czy cos w ten deseń?

    Laura Kampf ma kilka rad ;-)
    https://www.youtube.com/watch?v=Lf815TPaQmg&t=167s