  • 1. Data: 2018-04-10 10:01:21
    Temat: Naprawa drzwi do piwnicy - czy obowiązek?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Na kim spoczywa obowiązek naprawy drzwi wejściowych do piwnicy (konkretnie -
    własnej komórki piwnicznej, a nie ogólnych drzwi wej. do piwnicy).
    a) lokatorze
    b) spółdzielni
    c) odpowiedź a), ale poszukać w reg. spółdzielni?

  • 2. Data: 2018-04-10 10:12:18
    Temat: Re: Naprawa drzwi do piwnicy - czy obowiązek?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 10:01, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > a) lokatorze
    > b) spółdzielni
    > c) odpowiedź a), ale poszukać w reg. spółdzielni?

    Może od podstaw?
    Czy jest obowiązek?
    Raczej nie.

  • 3. Data: 2018-04-10 12:32:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spoldzielnia to Ty. Wyobraz sobie sytuacje ze wszystkim w spoldzielni popsuly sie
    drzwi w komorce. Spoldzielnia doliczy wszystkim naprawe do czynszu. Mozna isc dalej.
    Czy jak by sie okazalo ze spoldzielnia ma darmo naprawiac drzwi w piwnicy to czy
    rowiez powinna darmo pomalowac kazdemu mieszkanie?

  • 4. Data: 2018-04-10 20:16:19
    Od: l...@g...com

    a kto zepsuł?

  • 5. Data: 2018-04-11 13:19:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Apr 2018 11:16:19 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>,
    l...@g...com napisał(-a):

    > a kto zepsuł?

    Same się zużyły -- puszcza mocowanie w ścianie.

  • 6. Data: 2018-04-13 20:13:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-11 o 13:19, r...@k...pl pisze:

    > Same się zużyły -- puszcza mocowanie w ścianie.

    Skoro własna to napraw, jeśli ci przeszkadza.

  • 7. Data: 2018-04-13 21:30:03
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Same się zużyły -- puszcza mocowanie w ścianie.
    W zasadzie to temat mnie nie interesuje, ale dziś zięć kupił nowe drzwi do
    piwnicy. Były takie w drewniane kratkę.Nie jakiś wielki szpan, coś kolo 4 stów,
    plus robota.Ale on ma co chować w piwnicy, więc i alarm tam założył.
    A Ty- jeżeli komórka pusta, to zgłoś do administracji i czekaj.
    Najwyżej Ci meneliki się zalęgną.
    pozdro.abomito