  • 1. Data: 2014-08-21 11:01:11
    Temat: Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    Jak wyciagnac podnosnik z fotela biurowego hudraulicznego? Wyciagałem od
    podstawy, tam gdzie są kółka, ale nie wiem czy sie zassało czy jak bo
    nie da rady nawet drgnąć.

  • 2. Data: 2014-08-21 11:04:29
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-21 11:01, hubcio pisze:
    > Jak wyciagnac podnosnik z fotela biurowego hudraulicznego? Wyciagałem od
    > podstawy, tam gdzie są kółka, ale nie wiem czy sie zassało czy jak bo
    > nie da rady nawet drgnąć.

    Chodzi o amoryzator gazowy

  • 3. Data: 2014-08-21 11:43:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 11:04:29 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:

    > Chodzi o amoryzator gazowy
    W fotelach które widuje ten amortyzator jest po prostu wciśnięty i trzeba go wybić.

  • 4. Data: 2014-08-21 12:58:33
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-21 11:43, Kris pisze:

    > W fotelach które widuje ten amortyzator jest po prostu wciśnięty i trzeba go wybić.

    Ale od dołu, tam gdzie są kółka ? Próbowałem ale ani drgnie

  • 5. Data: 2014-08-21 13:08:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 12:58:33 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:

    > Ale od do�u, tam gdzie s� k�ka ?
    Tak

    > Pr�bowa�em ale ani drgnie
    Przywal porządnie młotkiem od spodu.

  • 6. Data: 2014-08-21 14:41:06
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-21 13:08, Kris pisze:

    > Tak

    > Przywal porządnie młotkiem od spodu.

    hmm no przywale ale ktoredy to wyjdzie??? czy najpierw musze zdjąc to co
    sie wklada w rure - przeciwna strona podnosnika, tam gdzie jest ten
    jakby przycisk. bo tak to siedzisko odkreciłem

  • 7. Data: 2014-08-21 16:16:28
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-21 14:41, hubcio pisze:

    > hmm no przywale ale ktoredy to wyjdzie??? czy najpierw musze zdjąc to co
    > sie wklada w rure - przeciwna strona podnosnika, tam gdzie jest ten
    > jakby przycisk. bo tak to siedzisko odkreciłem

    Aa i to mam bic w srodek ( tam co wystaje jakas czesc ) czy w obramowke ?

  • 8. Data: 2014-08-21 19:49:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-21 16:16, hubcio pisze:

    > Aa i to mam bic w srodek ( tam co wystaje jakas czesc ) czy w obramowke ?

    Po prostu trzeba napier... w ten amortyzator bo nie ma to tamto,
    siadając dosyć dobrze się to wciska.
    Amorek po takim traktowaniu nie wygląda fajnie.
    Dlatego też jak reklamowałem w Jysku fotel, to bez większego gadania czy
    przywożenia fotela aby pokazać wadę dostałem od ręki nowy z tekstem "pan
    sobie go wymieni".
    A potem się działo :)

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2014-08-22 08:38:35
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-21 19:49, Irokez pisze:

> [...]
    > Dlatego też jak reklamowałem w Jysku fotel, to bez większego gadania czy
    > przywożenia fotela aby pokazać wadę dostałem od ręki nowy z tekstem "pan

    Ale trzeba bić w tą środkową czesc czy obramowke ? I mam pytanko, jak
    ten amorek wyjdzie? Czy najpierw trzeba zdjąć ten interes co się
    przykręca do siedziska ?

  • 10. Data: 2014-08-22 08:54:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 08:38:35 UTC+2 użytkownik hubcio napisał:
    > Ale trzeba bi� w t� �rodkow� czesc czy obramowke ? I mam pytanko, jak
    > ten amorek wyjdzie? Czy najpierw trzeba zdj�� ten interes co si�
    > przykr�ca do siedziska ?

    Popatrz tu:
    https://www.google.com/search?q=fotel+biurowy+napraw
    a&sa=X&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=a-j2U5moC
    Mb3O7CsgIAH&ved=0CEIQsAQ&biw=1280&bih=858

    albo tu:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/mechanizm-tilt-nap
    rawa-wymiana-fotel-duzy-fv-i4236765508.html
    Dzięki tym rysunkom zobaczysz z jakichj elementów składa się fotel i będziesz
    wiedział w co przywalić młotkiem.