  • 1. Data: 2020-02-20 16:31:49
    Temat: Naprawa sufitu podwieszanego
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W kuchni sąsiad z góry zalał mi sufit podwieszany.
    Taka była moda.
    Po dwóch czy trzech tygodniach wyszły plamki grzyba.

    Generalnie to nie mam nic przeciwko demolce.
    Lubie budować
    Tylko potem szlifowanie sufitu i cały syf w mieszkaniu mnie przeraża.

    Jakieś alternatywy?
    Jedyna jaka mi przychodzi to wyciąć kawałek gdzie jest grzyb
    i tylko tam wstawić płyte.
    Ale syf i tak będzie :(

  • 2. Data: 2020-02-20 17:13:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jakieś alternatywy?

    https://m.ceneo.pl/8286752;pla?se=YxWbm1iqQxdyrhZALD
    2q0_UL_WUc7rQs&gclid=EAIaIQobChMI8oPa0sLg5wIVDqmaCh2
    k1gSWEAQYASABEgKurvD_BwE#tab=click

    Ew jakąś biała chlorokauczukowa

  • 3. Data: 2020-02-20 17:33:09
    Temat: Re: Naprawa sufitu podwieszanego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Feb 2020 07:31:49 -0800 (PST), Bolko

    > Tylko potem szlifowanie sufitu i cały syf
    > w mieszkaniu mnie przeraża.

    Są pro szlifierki do z odprowadzeniem syfu za 50zł/doba.
    Jest też budżetowa opcja tj. packa podłączana do odkurzacza.

    Uwaga spoonsorowany test ;P
    https://www.youtube.com/watch?v=C2EzDYJqMFs

    Mnie ciekawi czy to pojedzie na gipsowym tynku...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2020-02-20 17:38:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Feb 2020 17:33:09 +0100, Myjk

    > Są pro szlifierki do z odprowadzeniem syfu za 50zł/doba.
    > Jest też budżetowa opcja tj. packa podłączana do odkurzacza.

    Jeszcze jest metoda na mokro:
    https://youtu.be/jJGFPbWsPxU?t=460

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2020-02-20 20:16:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 17:13:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > https://m.ceneo.pl/8286752;pla?se=YxWbm1iqQxdyrhZALD
    2q0_UL_WUc7rQs&gclid=EAIaIQobChMI8oPa0sLg5wIVDqmaCh2
    k1gSWEAQYASABEgKurvD_BwE#tab=click

    > Ew jakąś biała chlorokauczukowa

    Też się nad tym zastanawiam.
    Boje się tylko że za dwa lata bede miał grzyb w całym domu.

  • 6. Data: 2020-02-21 09:40:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 20:16:56 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Też się nad tym zastanawiam.
    > Boje się tylko że za dwa lata bede miał grzyb w całym domu.

    Chlor ubije grzyba
    Ale weź teraz kup najtańszy preparat na chlorze(bielinka czy inne ACE) i spryskaj nim
    te powierzchnie gdzie grzyb wylazł.
    Ubijesz gada

  • 7. Data: 2020-02-21 11:13:12
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > Jedyna jaka mi przychodzi to wyciąć kawałek gdzie jest grzyb
    > i tylko tam wstawić płyte.
    Była również moda, żeby w pustkę od sufitem podwieszanym wawać wełnę. tyż tak masz?
    Bo jak nie, to najważniejszą sprawą jest wymusić tam ruch powietrza. Usunie to
    wilgoć, a wtedy i grzyb przyschnie. Bo jak przeszedł na spodnią stronę płyty
    gipsowej, to żadne wybielinki nie pomogą. Grzybowi, bo płycie... Nie, też nie pomogą.
    Tylko właściciel będzie miał wrażenie że coś zrobił.
    Pozdro. abomito

  • 8. Data: 2020-02-21 11:17:59
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Była również moda, żeby w pustkę od sufitem podwieszanym wawać wełnę. tyż
    Była również moda, żeby w pustkę NAD sufitem podwieszanym dawać wełnę...Mineralną
    wełnę...

  • 9. Data: 2020-02-21 13:57:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Bo jak nie, to najważniejszą sprawą jest wymusić tam ruch powietrza.
    NIe da się.
    Nie ma wełny ale to i tak nic mi nie pomoże bo nie mam jak wymusić ruchu powietrza.
    są tylko dwa otowory pod lampki.

    Chyba najprościej wyciąć kawałek płyty i wkleić nową.

  • 10. Data: 2020-02-21 16:52:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 16:31, Bolko pisze:

> [...]
    > Lubie budować
    > Tylko potem szlifowanie sufitu i cały syf w mieszkaniu mnie przeraża.

    Wy[pik] dziada podwieszonego. Jeśli sufit krzywy,
    to przykleić wodoodporną płytę kartonowo-gipsową.
    Sąsiad już nie będzie taki zestresowany przy laniu.