  • 1. Data: 2017-05-15 20:55:05
    Temat: Nawóz do rododendronów, azalii.
    Od: Gee <@bezmejla.pl>

    Przez roztargnienie kupiłem w markecie nawóz do azalii, rododendronów
    zamiast do powojników. Nawóz wygląda tak
    https://www.bros.pl/sites/default/files/biopon_do_ro
    dodendronow_azalii_i_rozanecznikow_1_kg_granulat_-_0
    2.10.14.png
    Skład na stronie producenta: AZOT 5%, FOSFOR 10%, POTAS 21%, WAPŃ 2%,
    SIARKA 18,5%
    Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie
    się nadawał?

  • 2. Data: 2017-05-15 21:00:22
    Temat: Re: Nawóz do rododendronów, azalii.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Gee <@bezmejla.pl> wrote:
> [...]
    > SIARKA 18,5%
    > Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie

    Do iglaków.

  • 3. Data: 2017-05-15 21:43:51
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

  • 4. Data: 2017-05-15 21:49:59
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]

    > AZOT 5%, FOSFOR 10%, POTAS 21%, WAPŃ 2%, SIARKA 18,5%
    > Można go użyć do powojników? Ewentualnie do jakich innych roślin będzie

    Hejka. Będzie się doskonale nadawał do nawożenia borówki amerykańskiej,
    wrzosów i wrzośców a także w małych dawkach nie zaszkodzi trawnikowi.
    Pozdrawiam kwaśno Ja...cki