  • 1. Data: 2019-09-13 10:42:17
    Temat: Nie Ta Grupa(Troche) Dekoder 4k
    Od: Kris <k...@g...com>

    Za bardzo nie jestem w temacie a potrzebuje kupić dekoder do telewizji satelitarnej
    Dekoder ma być 4K i na teraz działać by miał z platformą NC+
    Ważne żeby obsługiwał karty od przewodowego splitera
    Cos takiego:
    http://www.sklep-tvsat.com/splitery-przewodowe/57-wi
    relink-karta.html
    Ktoś coś poleci/zaproponuje?

  • 2. Data: 2019-09-13 10:53:43
    Temat: Re: Nie Ta Grupa(Troche) Dekoder 4k
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-13 o 10:42, Kris pisze:
> [...]
    > Dekoder ma być 4K i na teraz działać by miał z platformą NC+
    > Ważne żeby obsługiwał karty od przewodowego splitera

    Ile głowic potrzebujesz?

    Zgemma h7s, Zgemma h9s, octagon 4008, octagon 8008

    --
    Pete

  • 3. Data: 2019-09-13 11:10:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 10:53:45 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Ile głowic potrzebujesz?

    Zależy od różnicy w cenie.
    Przewody podójnie mam doprowadzone to i dwugłowicowym bym nie pogardził ale nie jest
    to kluczowe kryterium
    Najważniejsze żeby działał ze spliterem. Przynajmniej do czasu kiedy Cyfra
    ostatecznie zlikwiduje nieparowane karty.

    > Zgemma h7s, Zgemma h9s, octagon 4008, octagon 8008

    Ok dzięki. Zaczynam badać temat

  • 4. Data: 2019-09-13 11:33:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 10:42, Kris pisze:

> [...]
    > Dekoder ma być 4K i na teraz działać by miał z platformą NC+
    > Ważne żeby obsługiwał karty od przewodowego splitera

    Obecnie NC+ oferuje tylko karty parowane z dekoderem własnym
    (Opticum, ADB, Pace), albo z modułem CI+. Jeśli chcesz używać
    swojego dekodera, to tylko pozostaje moduł CI+. Ten plus przy
    module jest istotny, gdyż gniazdo w dekoderze też musi być
    z plusem. Zwykłe gniazdo CI (bez plusa) nie ruszy z tym modułem.

    Klasą samą dla siebie są dekodery Vu+ (Duo 4K, Zero 4K),
    z nieograniczonymi możliwościami dzięki zastosowaniu
    oprogramowania opartego o system operacyjny Linux. Drogie.

  • 5. Data: 2019-09-13 11:50:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 10:53, Pete pisze:

    > Zgemma h7s, Zgemma h9s, octagon 4008, octagon 8008

    Wynalazków Zgemma nie znam, Octagon 8008 nie ma gniazda CI.

  • 6. Data: 2019-09-13 13:36:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 11:50:54 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Wynalazków Zgemma nie znam, Octagon 8008 nie ma gniazda CI.

    A do czego mi gniazdo CI?

  • 7. Data: 2019-09-13 13:54:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 13:36, Kris pisze:

    > A do czego mi gniazdo CI?

    Już pisałem, do czego.

  • 8. Data: 2019-09-13 14:17:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 13:55:03 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Już pisałem, do czego.

    Ale ja póki co korzystam z oferty z karta nieparowaną.

  • 9. Data: 2019-09-13 15:08:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-13 o 11:50, collie pisze:

    > Wynalazków Zgemma nie znam, Octagon 8008 nie ma gniazda CI.

    Krisowi jest potrzebny czytnik uniwersalny w tunerze. Gniazda nie
    potrzebuje.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2019-09-13 15:13:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-13 o 11:10, Kris pisze:

    > Zależy od różnicy w cenie.

    ze 100 drożej będzie

    > Przewody podójnie mam doprowadzone to i dwugłowicowym bym nie pogardził ale nie
    jest to kluczowe kryterium

    Bardziej zależy jakiego rodzaju masz konwerter i jeśli nie unicable, to
    jak to dalej jest połączone (np quad czy multiswitch)

    > Najważniejsze żeby działał ze spliterem. Przynajmniej do czasu kiedy Cyfra
    ostatecznie zlikwiduje nieparowane karty.

    Jeśli nie chce ci się nadal męczyć ze spliterem, na chińskim portalu za
    ~ $3 sprzedają zestaw danych na rok.