  • 1. Data: 2016-05-11 06:06:15
    Temat: Nie dzialaja piloty od bramy
    Od: robek <r...@w...eu>

    witam, ostatnio z dnia na dzien przestały mi dzialac 2 piloty od bram,
    jedna brama do garazu sie otwiera bez problemu, ale 2 glowne sie nie
    otwieraja. Mam stare piloty i one bez problemu brame otwieraja. co sie
    moglo stac, pilot taki z 4 guziczkami, naped bramy DEA.

  • 2. Data: 2016-05-12 11:35:22
    Temat: Re: Nie dzialaja piloty od bramy
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 11.05.2016 um 06:06 schrieb robek:
> [...]
    > otwieraja. Mam stare piloty i one bez problemu brame otwieraja. co sie
    > moglo stac, pilot taki z 4 guziczkami, naped bramy DEA.

    Jako, że szklana kula dalej w naprawie:
    1. mogły się rozsynchronizować, sync może pomóc
    2. zadziałało prawo selektywnej grawitacji i kwarce zmieniły częstotliwość

    Waldek

  • 3. Data: 2016-05-12 11:54:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar napisał:

    > Jako, że szklana kula dalej w naprawie:
    > 1. mogły się rozsynchronizować, sync może pomóc
    > 2. zadziałało prawo selektywnej grawitacji i kwarce zmieniły częstotliwość

    Kiedyś mi w sklepie upadły na podłogę kluczyki samochodowe z pilotem.
    Pilot już nie zadziałał, musieli mi drugi komplet z domu przywieźć,
    na szczęście było blisko. Potem się okazało, że selektywna grawitacja
    zaopiekowała się trymerem. Wystarczyło go ruszyć, by znowu zadziałało.
    Ruszyć, nie przekręcić. Jakiegoś zwarcia dostał, czy cóś. Więc nie
    tylko kwarc.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2016-05-12 13:30:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.05.2016 o 06:06, robek pisze:
> [...]
    > otwieraja. Mam stare piloty i one bez problemu brame otwieraja. co sie
    > moglo stac, pilot taki z 4 guziczkami, naped bramy DEA.

    Wymienić baterie.

    Ewa

  • 5. Data: 2016-05-12 14:06:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2016 13:30:30 +0200, FEniks napisał(a):

    > Wymienić baterie.

    LOL

  • 6. Data: 2016-05-12 15:27:02
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 12.05.2016 um 14:06 schrieb Ikselka:

    > LOL

    User Error. Change user and press any key to continue...

    W.